trwałe prostowanie włosów

1. Data: 2007-10-05 19:20:01

Temat: trwałe prostowanie włosów
Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.. Chciałam zapytać was na czym polega, na ile stracza i właściwie
ile może kosztować takie trwałe wyprostowanie włosów? Czy to na serio daje
efekty? Bardzo prosze o odp, z góry dziękuje :)

2. Data: 2007-10-05 21:45:16

Temat: Re: trwałe prostowanie włosów
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl pisze:
> No właśnie.. Chciałam zapytać was na czym polega, na ile stracza i właściwie
> ile może kosztować takie trwałe wyprostowanie włosów? Czy to na serio daje
> efekty? Bardzo prosze o odp, z góry dziękuje :)

Ciekawiło mnie zawsze, dlaczego wiele kobiet, które mają włosy w lokach
lub faliste, koniecznie chce je wyprostować - i odwrotnie.
Nie lubisz swoich włosów? Wiele kobiet/dziewcząt o prostych włosach
marzy właśnie może o takich, jakie masz Ty :-)
Nie żebym Ci zazdrościła, ja po prostu uwielbiam swoje, które zawsze
były proste i takie pozostaną. Gdybym miała loki, to też bym je
uwielbiała. Wiesz, o co mi chodzi... mam nadzieję?
:-)

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-08 10:15:19

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

> Nie żebym Ci zazdrościła, ja po prostu uwielbiam swoje, które zawsze były
> proste i takie pozostaną. Gdybym miała loki, to też bym je uwielbiała.

Nie wiem jak wygladaja wlosy madziukli ale moge powiedziec o swoich. Sama
mam siano po tym jak je umyje. To nie sa loki. To jest siano. i musze
siedziec z prostownica jakies 20 - 30 minut zeby wygladaly na proste.
Do tego jak chce miec loki to musze nakrecac na walki i pozniej suszyc i
ukladac i i tak sie w rezultacie rozsypia po kilku godzinach.
Ja np lubie swoje wlosy ale jak je wyprostuje. Jak umyje i mi ot tak wyschna
to sie do niczego nie nadaja :)
Proste wlosy sa mniej upierdliwe jak krecone wiec nie wiem czy byc tak
bardzo uwielbiala swoje wlosy jakby byly sianem :)

pozdrawiam
Ania

4. Data: 2007-10-08 10:28:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC pisze:
> [...]
> Proste wlosy sa mniej upierdliwe jak krecone wiec nie wiem czy byc tak
> bardzo uwielbiala swoje wlosy jakby byly sianem :)

Aha. No to rozumiem już. No to prostujcie.
A nie możesz susząc - prostować? Moja córka tak robi: suszy włosy taką
nasadką wyglądającą jak szczotka do włosów - i już.

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-08 14:58:10

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ciekawiło mnie zawsze, dlaczego wiele kobiet, które mają włosy w lokach
> lub faliste, koniecznie chce je wyprostować - i odwrotnie.

A nie zastanawialas sie czemu niektore blondynki farbuja wlosy na
ciemno, a niektore brunetki rozjasniaja? Pomysl, bedziesz miala zajecie
na dlugie zimowe wieczory.

th

6. Data: 2007-10-08 15:18:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> A nie zastanawialas sie czemu niektore blondynki farbuja wlosy na
> ciemno, a niektore brunetki rozjasniaja? Pomysl, bedziesz miala zajecie
> na dlugie zimowe wieczory.

Myślałam, że tak jak ja: chcą zachować swój odcień włosów w
niezmienionym stanie od dziewczęctwa?
Bo mi akurat ściemniały po urodzeniu dzieci...
Czy się prostują lub kręcą w tej sytuacji - innym kobietom?
;-P

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-10-08 17:45:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> A nie zastanawialas sie czemu niektore blondynki farbuja wlosy na ciemno, a
> niektore brunetki rozjasniaja? Pomysl, bedziesz miala zajecie na dlugie zimowe
> wieczory.

Czy Ty czasem aby nie stawiasz za trudnych zadań przed kimś, komu nie przyjdzie
do głowy rozwiązanie najprostsze - że większość ludzi nie ma ani równych jak od
linijki, ani pięknego baranka, ale jakieś nie-wiadomo-co, i zmiana tego stanu w
jedną lub w drugą stronę może być jedynym sposobem na niewyglądanie jak pół
tyłka zza krzoka?

--
JoP

8. Data: 2007-10-08 20:01:43

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:

> [...]
> nie-wiadomo-co, i zmiana tego stanu w jedną lub w drugą stronę może być
> jedynym sposobem na niewyglądanie jak pół tyłka zza krzoka?

No tak, zadanie trudne. Wobec tego Polki są super, bo na ulicy rzadko
widzę babki z sianem na głowie. Uświadomiłyście mi, ile trudu kosztuje
wiele kobiet tzw wyglądanie... Ale chce się im.
Wobec tego kręćcie, prostujcie - czy co tam chcecie.
Boszsz.. jak dobrze, że ja nie muszę...

--
XL wiosenna

[Szczecin] Makijaz permanentny