trzeci migdał ???

1. Data: 2004-10-18 07:01:22

Temat: trzeci migdał ???
Od: "Leon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja bratowa ma 5 - tnie dziecko, dziewczynkę. Mała od czasu urodzin bardzo
często choruje, w tej chwili ma problemy z zapaleniem ucha, z którego
wypływa wydzielina ropna oraz boli Ją gardło. Będąc na wizycie u
laryngologa, okazało się, że ma oprócz dwóch migdałków jeszcze trzeci.
Niezwłocznie musi poddać się zabiegowi usunięcia, po którym podobno będzie o
wiele lepiej.

W tym miejscu bardzo proszę w imeniu bratowej (osoby, które spotkały się
bezpośrednio z tą przypadłością) o rady i sugestie czy rzeczywiście po
zabiegu będzie okazem zdrowia, i czy wogóle ten migdał usnąć, a wprowadzić
leczenie farmakologiczne.

Jeszcze jedno pytanie, z jakiej przyczyny pojawia się?

Z góry bardzo dzięki!

Iwona

2. Data: 2004-10-18 13:57:54

Temat: Re: trzeci migdał ???
Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczenie farmakologiczne.
>
> Jeszcze jedno pytanie, z jakiej przyczyny pojawia się?

KONIECZNIE dokonajcie zabiegu usunięcia III migdałka!
W wieku dziecięcym poddawany zostawałem aż 2 razy temu zabiegowi - jest to
zabieg bezbolesny przeprowadzony w znieczuleniu i pod narkoza. W szpitalu
lezy sie ok 3 dni (2 noclegi).
Za mlodu czesto chorowalem na nawracajace infekcje gardła i zapalenie ucha
środkowego - dosłownie po każdej kąpieli w morzu, gdy mi sie nalała woda
musialem leczyc sie antybiotykami, często mi 'przewiewało ucho' ... Ciezka
sprawa, w koncu moj laryngolog zadecydowal o usuniecu migdalka.... Mialem
wtedy 12 lat... i do tej pory mam spokoj z uszami i gardłem!!

Gorąco polecam zabieg!! Tym bardziej w tak młodym wieku, i jak naszybciej !

3. Data: 2004-10-19 18:44:05

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Ginalski" <k...@g...com> nakibordził(a):

>W wieku dziecięcym poddawany zostawałem aż 2 razy temu zabiegowi - jest to
>zabieg bezbolesny przeprowadzony w znieczuleniu i pod narkoza. W szpitalu
>lezy sie ok 3 dni (2 noclegi).

Noo - kiedyś tak nie było :o) niecałe 20 lat temu miałem usuwanu 3 migdałek.
Na pewno nie pod narkozą jedynie znieczulenie miejscowe. Ale faktycznie -
pomogło.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/