metronidazol- łoj.zapal skóry- opinie?!

1. Data: 2004-10-17 21:04:40

Temat: metronidazol- łoj.zapal skóry- opinie?!
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

1) Czy ktoś może używał tego żelu (ew.kremu)? Czy on ma tak wysuszać buzię
jak mi :( ?
Zastanawiają mnie również interakcje jego z np. kremem nawilżającym albo
innymi kosmetykami- jak się nim leczy to nic nie wolno stosować? Dermatolog
powiedziała żebym nie używała kremu, jednak mam strasznie wysuszoną skóre!

2) A może ktoś już walczył z łojotokowym zapaleniem skóry na głowie i twarzy
i może podzielić się refleksjami?

2. Data: 2004-10-19 14:33:02

Temat: Re: metronidazol- łoj.zapal skóry- opinie?!
Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiedziała żebym nie używała kremu, jednak mam strasznie wysuszoną skóre!
>
> 2) A może ktoś już walczył z łojotokowym zapaleniem skóry na głowie i
Ja używałem krem u nawilżajcego SVR, przeciwko alotopii... Czy coś
takiego...
Ale ogólnie to metronidazol nie pomógł mi i jest słabym lekiem...

Firmy farmaceutyczne - CD
Choroba wieńcowa serca i nadciśnienie
seks a dieta
Alergia na cytrusy