trzęsące się ręce u młodej osoby

1. Data: 2005-12-14 23:15:56

Temat: trzęsące się ręce u młodej osoby
Od: "della" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Co może być przyczyną tego, że u 25-letniej osoby trzęsą się ręcę? Ostatnio
bardzo często trzęsą mi się ręcę, wcześniej mi się to nie zdarzało. Co może
być przyczyną tego stanu rzeczy?
Pozdrawiam,
della

2. Data: 2005-12-15 04:50:11

Temat: Re: trzęsące się ręce u młodej osoby
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "della" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ostatnio
> bardzo często trzęsą mi się ręcę, wcześniej mi się to nie zdarzało. Co

Zakwaszenie organizmu [brak równowagi między czterema pierwiastkami zasado
i kwasotwórczymi]? Przez stres? Może przez alkohol [na przykład długoletnią
piwomanię?] ..... Błędy żywieniowe [nadmiar środków moczopędnych?]? Kawa ?
Sprawdż u lekarza .
Robol [Nie lekarz!]

3. Data: 2005-12-15 08:40:10

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną tego, że u 25-letniej osoby trzęsą się ręcę?

Czasami przyczynajest niski poziom TSH związany z nadczynnością taczycy, ale
to tylko jeden z możliwych powodów...

J.

4. Data: 2005-12-15 09:00:59

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge dodac brak magnezu i potasu. Ale przyczyn moze byc bardzo wiele.

5. Data: 2005-12-18 18:01:25

Temat: Odp: trzęsące się ręce u młodej osoby
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J.S.K. <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnra5f$gb2$...@a...news.tpi.pl...

6. Data: 2005-12-18 19:37:27

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakimi innymi ?

7. Data: 2005-12-20 23:58:04

Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek <d...@w...pl> napisał(a):

> Ja moge dodac brak magnezu i potasu. Ale przyczyn moze byc bardzo wiele.

Ktoś wymienił, że spowodu wirusowego zapalenia opon mózgowych, a po przejściu
tej choroby może zostać takie powikłanie, że trzęsą się dłonie?

8. Data: 2005-12-22 08:36:35

Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

della <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> bardzo często trzęsą mi się ręcę, wcześniej mi się to nie zdarzało. Co

Ja dołączam się do pytania ze swoim pytankiem. CZy można zostać chirurgiem,
jeśli trochę się trzęsą ręce???????

9. Data: 2005-12-22 15:48:45

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"Arkadiusz Darocha" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> Ja dołączam się do pytania ze swoim pytankiem. CZy można zostać chirurgiem,
> jeśli trochę się trzęsą ręce???????

Proszę - NIE!

jj
--