tulipany i krokusy.

31. Data: 2002-09-23 06:10:50

Temat: RE: tulipany i krokusy.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz

> Hej, o cos Ty dzisiaj taki uczulony na dlugosc postow? :-)
Dostałem rachunek z TPS-a :-( i to mnie rozjątrzyło.
Pozdrawiam, Bogusław R

32. Data: 2002-09-23 06:23:23

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Behalf Of Wiesia Karpowicz
> Dostałem rachunek z TPS-a :-( i to mnie rozjątrzyło.

I z wdziecznosci tak na jeden post odpowiadasz w dwoch?

Pozdrawiam serdecznie (skad?)
Krzysztof Koterba :-)

33. Data: 2002-09-23 06:27:43

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał:

> [...]

Jest nawet wielce prawdopodobne, że mniszki bardzo lubią krokusy;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

34. Data: 2002-09-23 06:39:08

Temat: Gin-costam [Re: tulipany i krokusy.]
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym Ginko to jest dziwna sprawa. Jestem pewien, ze w Senecie jest
jeszcze jedno "g", tylko nie pamietam gdzie - przed czy za "k".
Postanowilem sprawdzic - wrzucilem do wyszukiwarki 'biloba' i ... wyszly
strony z nastepujacymi wariantami: Ginkgo, Gingko i Ginko. Badz madry i
pisz wiersze. A Boguslaw Radzimierski na tej grupie polecal: Gingo
biloba 'Tremonia'.

> U Grzegorza Nawoja we Wrocławiu, brał u mnie szczepki :-)

Jakies blizsze namiary? Bo tez szukam dla mojego syna :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

35. Data: 2002-09-23 20:51:58

Temat: RE: Gin-costam [Re: tulipany i krokusy.]
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Koterba

> Jakies blizsze namiary? Bo tez szukam dla mojego syna :-)
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Krzysztof Koterba :-)

Dla Twojedo syna mam Ginkgo biloba 'Saratoga'
ale do odebrania w parku Krajobrazowym Wzniesień Łodzkich.
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

36. Data: 2002-09-23 22:26:00

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski"
<Oj, już w przyszłym roku
> nie zakwitną Ci ranniki, dalie, mieczyki, a korzonki innych roślinek sa
już
> przetrawione w brzuszkach nornic.
> Przyroda to natura, nie badź wściekły- a posty to tnij, nie żałuj:-)
> Wynagrodzi Ci Twoje niepowodzenia :-(
> Bogusław R.

Ja nie jestem wściekły ale w depresji nornicowej po wykopaniu pustego kosza.
Postanowiłem walczyć masowo (trutki, wibratory, kot od wiosny,) myślę też o
pełnych koszach drucianych co to zabezpieczą ze wszyćkich stron ale to chyba
trzeba samemu sobie upleść.
Może już lepiej te kupione cebule tulipanów przyrządzić na luksusową kolację
zamiast takową sprawiać gryzoniom?
Mysz polna - zapraszam, kreta nie wypraszam, rzęsorki bardzo chętnie ale
nornice precz!
Tylko czy kota da się nauczyć żeby rzęsorka nie gnębił tylko się skupił na
wrogu głównym!

BoGusław przygnębiony

37. Data: 2002-09-23 22:44:44

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bogusław Bielawski

> [...]
> nornice precz!
> Tylko czy kota da się nauczyć żeby rzęsorka nie gnębił tylko się skupił na

Mam znajomego co postanowił wybudować skalniak gdzie kret nie będzie miał
szans przebicia sie od spodu.
Najpierw poszło tłuczone szkło, póżniej siatka Leduchowskiego- (wyjaśnienie
nazwy 'Leduchowskiego'proszę szukać na pl.rec. budowlane) następnie warstwa
ziemi, następna siatka Rabitza i skalniak z otoczaków. Patrzyliśmy z
zazdrością jak pielęgnował roślinki skalne, żadnych śladów ingerencji
włochatych stworzeń;-)
Po dwóch latach nie wytrzymaliśmy , złapaliśmy kreta i na spadochronie (
Jego wersja) wpuściliśmy do ogrodu, biedak nie mógł się przebić w głąb
ziemi-reszty nie muszę dopowiadać- do dzisiaj nie uprawia roślin skalnych ,
nasza znajomość oczywiście się skończyła;-(
Pozdrawiam, Bogusław

38. Data: 2002-09-24 04:47:03

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMELFDCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
,
> nasza znajomość oczywiście się skończyła;-(

Ale za to masz znajomego kreta-spadochroniarza.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

39. Data: 2002-09-24 06:12:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,
> nasza znajomość oczywiście się skończyła;-(

No , ładnie.... :-(((((
Janusz zdegustowany

40. Data: 2002-09-24 06:36:46

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora