(tupperware) bede testowac (dlugie)

1. Data: 2003-06-13 07:09:33

Temat: (tupperware) bede testowac (dlugie)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachecona grupowymi pochwalami, zorganizowalam u siebie w mieszkaniu
prezentacje Tupperware (bylo bardzo milo i bardzo smacznie) a wczoraj
dostalam wszystko to co zamowialam, m.in. miske do ciasta drozdzowego i w
weekend mam zamiar z jej pomoca zrobic ciasto drozdzowe z truskawkami i
kruszonka.
W miedzy czasie, dzieki podpowiedzi reny zamowilam prenumerate pisemka "Sol
i pieprz" i odebralam juz przesylke z wybranym prezentem - w moim przypadku
byl to shaker i pojemnik Candy - do odmierzania, przechowania, mieszania ( w
nim robilam salatke - tak jak podpowiedziala dealerka, nie mieszalam lyzka,
tylko przez wstrzasanie miska i ser feta ani troszke sie nie rozpadl)
W shakerze z kolei zrobilam ciasto na nalesniki i jestem zachwycona, bo
wszystko zrobione w jednym naczyniu i bez unoszenia sie pylu, znaczy maki w
kuchni, poza tym, prosto z shakera mozna lac ciasto na patelnie, lyzka
wazowa jest zbedna.
Produkty te nie sa tanie, ale mysle ze nie bede zalowac poniesionych
wydatkow i przez wiele lat wszystko to bedzie mi sluzyc.

pozdrawiam serdecznie
Basia, cieszaca sie ze swoich nowych zabaweczek kuchennych;-))

1. Data: 2003-06-13 07:10:26

Temat: Re: (tupperware) bede testowac (dlugie)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostalam wszystko to co zamowialam, m.in. miske do ciasta drozdzowego i w
> weekend mam zamiar z jej pomoca zrobic ciasto drozdzowe z truskawkami i

A ja bede testowac stolnice (juz mam). Zamowilam tez pare pojemniczkow - do
zamrazania i do przechowywania wedlin. Zastanawiam sie rowniez nad
prenumerata "Sol i pieprz", rowniez z opcja shaker+miska.
Napisz Basiu koniecznie, jak sie sprawuje ta miska do ciasta drozdzowego, moze
zdecyduje sie na ten wydatek.
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-13 07:25:10

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja bede testowac stolnice (juz mam). Zamowilam tez pare pojemniczkow -
do
> zamrazania i do przechowywania wedlin.

ja kupilam tez pojemniki do lodowki, maselniczke, sito i pare innycch rzeczy
bo mąz sie w sponsora zabawil i moglam poszalec;-)

> [...]
> prenumerata "Sol i pieprz", rowniez z opcja shaker+miska.
> Napisz Basiu koniecznie, jak sie sprawuje ta miska do ciasta drozdzowego,

w czasie prezentacji ta pani robila ciasto - wyszlo pyszne, pieknie
wyrosniete, w cudzie kuchennym przygotowala dorsza i piers kurza z
warzywami - wyszlo bardzo smaczne, w shakerze zrobila nam cos w rodzaju
likieru kawowego, wiec bylo wesolo, aaa, i jeszcze w formie Liliana zrobila
deser bananowo-galaretkowy, a ze bylo to wieczorem, to kolacji juz nikt nie
jadl;-)
Ciasto bede robic jutro i dam znac jak mi wyszlo.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-06-13 08:04:13

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zachecona grupowymi pochwalami, zorganizowalam u siebie w mieszkaniu
> prezentacje Tupperware (bylo bardzo milo i bardzo smacznie)

a jak mozna zorganizowac taka prezentacje w Krakowie i Warszawie?

Margola

1. Data: 2003-06-13 08:06:35

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> a jak mozna zorganizowac taka prezentacje w Krakowie i Warszawie?

Poprzez www.tupperware.pl . Albo zglaszasz sie, ze jestes chetna na
przeprowadzenie prezentacji: http://www.tupperware.pl/party/1539.html ,
albo sama kontaktujesz sie z lokalnym dealerem (na stronie sa namiary).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-13 08:09:52

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> a jak mozna zorganizowac taka prezentacje w Krakowie i Warszawie?

W Krakowie to zdaje sie Monisia robi przymiarki do prezentacji;-)
Na stronie Tupperware sa podane kontakty do dealerow, mozna zadzwonic albo
wyslac maila i w ten sposob nawiazac kontakt i umowic sie na prezentacje.
Ja sie troche balam, nawet na grupie pytalam z czym to sie wiaze, ale teraz
wiem, ze prezentacja to wlasciwie sama przyjemnosc, bo nic nie trzeba
przygotowac tylko zaprosic kilka znajomych osob a potem jeszcze prezent
sobie wybrac;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-06-13 09:28:01

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprowadzenie prezentacji: http://www.tupperware.pl/party/1539.html ,
> albo sama kontaktujesz sie z lokalnym dealerem (na stronie sa namiary).

Dzieki, powiodlyscie mnie na pokuszenie ;)

Margola

1. Data: 2003-06-13 09:57:08

Od: "AdamAnt" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zachecona grupowymi pochwalami, zorganizowalam u siebie w mieszkaniu
> prezentacje Tupperware...

Może ktoś się orientuje, czy można nabyć naczynia poza pokazami..? Domyślam
się, że sklepów z tym raczej nie ma...
Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2003-06-13 10:06:02

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

AdamAnt:

> Może ktoś się orientuje, czy można nabyć naczynia poza pokazami..? Domyślam
> się, że sklepów z tym raczej nie ma...

Tupper jest wyłącznie w dystrybucji bezpośredniej. Ale na bazarach bywa.

Waldek

1. Data: 2003-06-13 10:18:08

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś się orientuje, czy można nabyć naczynia poza pokazami..?
Domyślam
> się, że sklepów z tym raczej nie ma...

mysle, ze trzeba nawiazac kontakt z dealerem i pewnie mozna zamowic co
potrzeba bez prezentacji, choc warto raz zobaczyc taka prezentacje.
Ja teraz, jak bede chciala cos dokupic to bede po prostu dzwonic do "mojej"
dealerki i zamaiwac, bez chodzenia na prezentacje.

pozdrawiam
Basia

pean pochwalny - ciasto Netusi
Jak robicie...?