tusz do rzęs

1. Data: 2002-09-18 18:11:17

Temat: tusz do rzęs
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Witam,to znowu ja.
Właśnie skończył mi się tusz do rzęs Max Factor 2000Calorie.Był dobry.Poza
tym używałam Maybelline Full'n Soft.Mam zamiar sobie kupić nowy tuszek.Czy
mogłaby mi któraś z was polecić dobry tusz?Tylko nie Avonu i Orifalame'a,bo
dla mnie są do niczego(potwornie sklejają rzęski).
Myślałam o takim nowym L'Oreal'a,tylko zapomniałam jak się
nazywa(Invicible,a może inaczej).
Będę dźwięczna za rady
Oliwka

1. Data: 2002-09-18 18:44:47

Temat: Re: tusz do rzęs
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwka" wrote:

Myślałam o takim nowym L'Oreal'a,tylko zapomniałam jak się
> nazywa(Invicible,a może inaczej).
> Będę dźwięczna za rady
> Oliwka

Jest rewelacyjny prze pierwszy miesiąc, potem jego konsystencja się zmienia,
i bardzo grubo się nakłada i skleja rzęsy. Przynajmniej mi się tak zrobiło
:((
--

Lia

1. Data: 2002-09-18 19:06:16

Temat: Odp: tusz do rzęs
Od: "Elcia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oliwka <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amafg5$7hg$...@n...tpi.pl...
> [...]
Orifalame'a,bo
> dla mnie są do niczego(potwornie sklejają rzęski).
> Myślałam o takim nowym L'Oreal'a,tylko zapomniałam jak się

Od 4 m-cy używam wodoodpornej maskary BOURJOIS i jestem zadowolona. Ma fajna
konsystencję, nie gęstnieje, nie skleja rzęs. Jak dla mnie jest ok.
pozdr
Ela K.

1. Data: 2002-09-18 21:24:39

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

a jak cenowo ten Bourjois???????????
Oliwka

1. Data: 2002-09-19 08:50:42

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogłabys coś więcej napisać o Max Factor 2000Calorie. Jest tylko dobry czy
coś więcej. Słyszałam że rewelacyjnie pogrubia rzęsy. Ja swoje mam dłubie
ale niestety cienkie więc zależałoby mi na takim pogrubiającym :-)A może
jakieś inne propozycje?

1. Data: 2002-09-19 10:21:23

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> Mogłabys coś więcej napisać o Max Factor 2000Calorie. Jest tylko dobry czy
> coś więcej.
To jest bardzo dobry tusz,jednak po jakimś czasie używania troche gęstnieje
i nie spełnia swojego zadania tak dobrze jak na początku.
Słyszałam że rewelacyjnie pogrubia rzęsy.
Tak,to racja-bardzo pogrubia i dodatkowo wydłuża,także jak nałożysz go zbyt
dużo,to rzęsy wygladaja jak sztuczne (jak u jakiejs aktorki przedwojennej)
Ja swoje mam dłubie
> ale niestety cienkie więc zależałoby mi na takim pogrubiającym :-)A może
> jakieś inne propozycje?
No podobno ten Bourjois,ale nie wiem.Tu mi go polecono i chyba zaryzykuje i
kupie do sprobowania.
pozdrawiam
Oliwka

1. Data: 2002-09-19 11:57:54

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jest bardzo dobry tusz,jednak po jakimś czasie używania troche gęstnieje
> i nie spełnia swojego zadania tak dobrze jak na początku.

na to jest rada - trzeba wpuscic do opakowania kropelke plynu do
demakijazu oczu (z oliwka bym nie testowala, ale plyn pomaga)
podobnie ze starymi lakierami do paznokci - na chwile przywraca im zycie
odrobina zmywacza...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-09-19 16:23:31

Od: "Elcia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oliwka <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amaqq6$2od$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-09-20 04:33:34

Od: "Nicolka" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> wrote in message
> [...]
Orifalame'a,bo
> dla mnie są do niczego(potwornie sklejają rzęski).
> Myślałam o takim nowym L'Oreal'a,tylko zapomniałam jak się

Rzeczywiście L'oreal jest rewelacyjny. Ja mam "... Curl" (zmazał sie napis)
i pieknie podkręca rzesy nie skleje i ja choc mam ich niewiele, mocno je,
ale natuiralnie pogrubia i podkreca! :-)

Dobry jest tez maybelline w srebrnym opakowaniu , ale ma kiepska
szczoteczke...

1. Data: 2002-09-20 04:36:40

Od: "Nicolka" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3D89BBC2.F2EFBABC@rmf.fm...

> [...]
> anna
> http://mitica.w.interia.pl
> zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.

Ale ten płyn do demakijażu to może być mleczko lub tonik?

Rozświetlona CERA i CHANEL
Puder INGLOTA i yukilon
Makijaz permanentny - Wwa, Krakow
Pielegnacja biustu :-)