tusz - który?

1. Data: 2003-05-06 07:44:35

Temat: tusz - który?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :)

wiem ze o tuszach jest tu srednio 2 razy w tygodniu ale mam do Was KONKRETNE
pytanie:

który tusz polecacie z nizej wymienionych
konczy mi sie wlasnie Avon Sensitve Eyes - nawet niezly i przymierzam sie do
nowego, doswiadczenie mam żadne bo kupowalam tusze tylko z Avonu i Margaret
Astor

oczekuje efektu widocznego, ale teatralnego
bardziej wydłużenia i podkrecenia niż pogrubienia

a biore pod uwage:
1. Rimmel - wydłużający
2. Maybelline - Great Lash
3. Bourjois - Longueur Sublime
4. L'Oreal - Longitude

ew. czy polecacie jakis inny
moge wydac ok 30-40 zł, z tym ze kupie chyba na Allegro - wiec ceny bede
nizsze niz w sklepie

Asia

1. Data: 2003-05-06 08:07:45

Temat: Re: tusz - który?
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4. L'Oreal - Longitude
>
> ew. czy polecacie jakis inny
> moge wydac ok 30-40 zł, z tym ze kupie chyba na Allegro - wiec ceny bede

nie wiem jaki chcesz ten Rimmel jesli Endless to mówie NIE,jest
obrzydliwy,skleja rzesy ,rzesy są sztywne,może troche wydlużone ale
sklejanie rzes w takiej ilosc to przesada.osobiscie nie polece ci tuszu t
cenach jakie podalas,chyba ze Constans Caroll bo ma swietna sztoczeczke
ktora jeszcze nigdy nie skjeila mi rzęs ale nie ma widocznego efektu troche
wydluża i rozczesuje rzęsy.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-05-06 08:08:36

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> 3. Bourjois - Longueur Sublime
Ja proponuje Bourjois Volume Glamour - podkreca, wydluza i pogruba. Tego nie
uzywalam.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-06 09:50:34

Temat: Odp: tusz - który?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a biore pod uwage:
> 1. Rimmel - wydłużający
> 2. Maybelline - Great Lash
> 3. Bourjois - Longueur Sublime
> 4. L'Oreal - Longitude

Dla mnie nr 1 to Bourjois - Longueur Sublime
uzywam juz drugiego opakowania, to jedyny tusz ktory zszedl mi w calosci:))
na ogol dochodze do polowy i kupuje cos lepszego;) a ten jest super
jak sie czlowiek postara i troche skupi przy malowaniu to wychodza
fajniutkie efekty:))
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-05-06 13:20:18

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
: Ja proponuje Bourjois Volume Glamour - podkreca, wydluza i pogruba.

Ja podpisuje się pod tym rączkami i nóżkami :)))
Jest b. fajny i dodam, że się nie kruszy i nie obsypuje !!!
(czyli nie ma efektu misia Panda)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-06 19:50:04

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" napisał

> 1. Rimmel - wydłużający

Nieciekawy efekt xero pod oczami masz jak w banku

> ew. czy polecacie jakis inny
> moge wydac ok 30-40 zł

2000 Max Factor Dramatic Look - jak dla mnie rewelacja, kosztuje około 35
złotych

Renya

1. Data: 2003-05-06 20:13:07

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renya <renya @ poczta.fm> wrote:

> 2000 Max Factor Dramatic Look - jak dla mnie rewelacja, kosztuje około 35
> złotych

Na Allegro kupiłam za niecałe 30zł. Bardzo mi się podoba, poza tym, że dziwnie
pachnie. Nie
wiem, czy podkręca, bo mi się rzęsy same zawijają (a że nie są zbyt długie, czasami
na górnej
powiece odbijają mi się kropki) No i pasuje raczej do ciemnej oprawy oczu, dla jasnej
byłby za mocny, chyba że lubi się efekt "dwóch
much, które rozbiły się w cukiernicy".

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-06 23:11:55

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości > a biore pod uwage:
> 1. Rimmel - wydłużający
Kiedys miałam jakiegoś Rimmelka, nie podpasował mi i więcej nie qpiłam tuszu
z tej firmy :P.
> 2. Maybelline - Great Lash
Nie wiem czy dostaniesz jeszcze taki Great Lash w czarnym opakowaniu, z
provitaminami, ale jest bardzo dobry. On ma lepszą szczoteczkę niż ten w
zielonym i różowym opakowaniu (ciekawe czy nie pokrecilam kolorkuff).
> 3. Bourjois - Longueur Sublime
Miałam Burżujka jakiegoś, wydłużającego właśnie - całkiem, całkiem, ale nie
rzucił mnie na kolana.
> 4. L'Oreal - Longitude
Oj, a ten zupełnie mi nie pasuje...

Chyba jestem wybredna strasznie...:)
Ostatnio podpasował mi taki taniutki tusz Oriflame z serii Visions. Wydłuża,
podkręca i nie rozmazuje sie, bardzo fajny jest... ...ale już chciałabym coś
nowego...
________
sheba 19

1. Data: 2003-05-07 06:50:10

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za opinie, nabędę Great Lash lub Bourjois - ten ostatni
ma tez dobre opinie na wizazu.

Asia

1. Data: 2003-05-07 07:34:38

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja podpisuje się pod tym rączkami i nóżkami :)))
> Jest b. fajny i dodam, że się nie kruszy i nie obsypuje !!!
> (czyli nie ma efektu misia Panda)

No i jest go wiecej niz innych tuszow. Mam go juz czwarty miesiac i nadal
pieknie rozdziela rzesy. O osypywaniu nie ma mowy :))

--
"Primum non stresere... "

dzien dobry :-)
klapki "japonki" w nowej oliwii.