tusz lancome flextencils

1. Data: 2003-11-10 14:25:07

Temat: tusz lancome flextencils
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie ile on kosztuje w sklepie? I czy jest wydajny?

1. Data: 2003-11-10 19:08:40

Temat: Re: tusz lancome flextencils
Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> Czy wiecie ile on kosztuje w sklepie? I czy jest wydajny?

Nie mam pojęcia ile kosztuje normalnie w sklepie, ja swój mam z becłówki.
Używam go od września i do tej pory ma się dobrze, nie widać żeby wysychał
czy coś takiego. Sądzę, że spokojnie starczy mi na kolejne 3-4 miesiące,
poprzednie moje tusze też były tej firmy i zawsze starczały mi na dłużej,
stad to przekonanie. IMHO jest bardzo wydajny. I fantastyczny. Daje super
efekty, jak dla mnie to niezmiennie numer 1.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-10 21:12:06

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

dzięki , chyba się skusze :)
Pozdrawiam Aneta

1. Data: 2003-11-11 21:24:52

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy wiecie ile on kosztuje w sklepie? I czy jest wydajny?

W sklepe kosztuje około 115 zł.Jest rewelacyjny

Gosia

1. Data: 2003-11-12 09:00:09

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

>Czy wiecie ile on kosztuje w sklepie?

Nie wiem, ile w Polsce, w Niemczech w zaleznosci od sklepu AFAIR 22-24 euro.

>I czy jest wydajny?

Tak. Ale ja go - uczciwie mowiac - nie lubie. Ciezko jakos maluje sie ta
szczoteczka, a tusz jest bardzo gesty. Nie zauwazylam poza tym jakiegos
specjalnego efektu podkrecania rzes. W kazdym razie wyprobuj przed zakupem.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-12 21:24:24

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):

> [...]
> szczoteczka, a tusz jest bardzo gesty. Nie zauwazylam poza tym jakiegos
> specjalnego efektu podkrecania rzes. W kazdym razie wyprobuj przed

Jednak co każdy użytkownik to inne wrażenia:) Jak dla mnie maluje się nim
bardzo wygodnie, a konsystencja jest w sam raz, moim zdaniem nie jest taki
gęsty. U mnie baaardzo wydłuża rzęsy i zdecydowanie podkręca. Ale może to
kwestia przyzywczajenia. Kiedyś byłam wierna tylko burżujowi i był dla mnie
najlepszy. Ostatnio jak go używałam wydał mi sie strasznie rzadki, a efekty
po umalowaniu jakieś mizerne.

Pozdrawiam
Misia

prostowalnica babyliss