tuszowanie noska

1. Data: 2002-10-10 15:14:33

Temat: tuszowanie noska
Od: "Agalay" <a...@n...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc;)
Czy ktos wie jak za pomoca pudrow, cieni, rozow;) mozna zatuszowac garbek na
nosie?
Podobno manipulujac kolorami mozna sprawic zeby byl mniej widoczny?!
Czekam na sugestie;)

--
Pozdrawiam Agalay
-------

1. Data: 2002-10-10 18:13:20

Temat: Re: tuszowanie noska
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> nosie?
> Podobno manipulujac kolorami mozna sprawic zeby byl mniej widoczny?!

Nie znam sie na tym niestety wiec ci nie pomoge, ale zastanawia mnie
dlaczego chcesz zatuszowac garb na nosku?
Uwazam ze dodaje on uroku..........sama takowy mam;)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-10 18:29:54

Od: "Agalay" <a...@n...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Uwazam ze dodaje on uroku..........sama takowy mam;)

Niestety, nie w moim przypadku. Dawniej go nie mialam, pojawil sie z czasem
i teraz moj profil pogorszyl sie o 250% ;))
Dlatego szukam sposobu jak moznaby go delikatnie przyretuszowac zeby nie
rzucal sie w oczy, a tak niestety jest :(
Pozdrawiam, Agalay

1. Data: 2002-10-10 18:46:01

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawniej go nie mialam, pojawil sie z czasem
> i teraz moj profil pogorszyl sie o 250% ;))

Z czasem? Tak sam z siebie? Mi powiekszyl sie i
troszke przekrzywil:( po tym jak w niego dostalam;)

> Dlatego szukam sposobu jak moznaby go delikatnie przyretuszowac zeby nie
> rzucal sie w oczy, a tak niestety jest :(

Nie wydaje mi sie zeby cos takiego bylo mozliwe za pomoca purdu i rozu. Jak
juz cos to operacja plastyczna.
Inaczej profilu nie zmienisz.........tak mi sie wydaje:(

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-11 07:54:56

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie jak za pomoca pudrow, cieni, rozow;) mozna zatuszowac garbek
na
> nosie?
> Podobno manipulujac kolorami mozna sprawic zeby byl mniej widoczny?!

Zasada jest taka, ze jasny kolor uwypukla, a ciemny "ukrywa".
Tak wiec najlepiej wybierz najladniejsza czesc swojej buzi i rozswietlaj ja
jasnym pudrem, najlepiej rozswietaljacym, a garbek na nosie po prostu ukryj
ciemniejszym.
Oczywiscie bez przesady, odcienie powinny sie roznic o dwa-trzy tony, ale
nie wiecej. No i granice miedzy nimi powinny byc idealnie zatarte.
Latwiej chyba zastosowac ten sam trick, tylko posluzyc sie podkladami w
roznych kolorach i potem pokryc to pudrem sypkim.

Aha i jesli masz rzucajacy sie w oczy nos, nie powinnas wiazac wlosow z tylu
glowy, najlepiej nosic rozpuszczone wlosy, a najlepiej sie sprawdzaja lekkie
fryzurki z poldkugich wlosow.

:)

Kaska

100% ziół XXL