tweety podobne myśli :((((

11. Data: 2003-04-11 12:29:48

Temat: Re: tweety podobne myśli :((((
Od: "kleonia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i uzyskałaś coś?
>
> boniedydy
Tak , przeprosiny i oczywiście załatwienie sprawy ;-)

12. Data: 2003-04-11 12:31:07

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> Nie znoszę narzekanctwa. Jak wszyscy w tym kraju dalej będą narzekać, jak
> jest do dupy, zamiast zrobić *cokolwiek*, żeby było lepiej, to
rzeczywiście
> daleko nie zajedziemy.

W zupełności się zgadzam. Najgorsze jest to, że narzekać jest _modnie_. O
ilez przyjemniej sobie ponarzekać w gronie narzekaczy, niż zebrac się i w
tym samym gronie coś zrobić. A spróbuj _nie_narzekać_ w towarzystwie ludzi,
którzy narzekają. Zjedzą Cię :)

pozdrawiam
boniedydy

13. Data: 2003-04-11 12:31:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> To jest prawdziwa TRAGEDIA.

No nie? A te laski w futrach, paradujące po drogich sklepach i zastanawiające
się, czy kupić normalne spodnie czy biodrówki. I odjeżdżające BMW. Skandal.
Powinni tego zabronić.

JoP

14. Data: 2003-04-11 12:36:35

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zastanawiające
> się, czy kupić normalne spodnie czy biodrówki. I odjeżdżające BMW. Skandal.

Eee tam, zabronic. Wystrzelac baby od razu. Niech wiecej nie draznia
porzadnych ludzi.

Dunia

15. Data: 2003-04-11 12:37:09

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"
> Powinni tego zabronić.

Nie kracz bo... Lepper i podobni są już blisko ;-)
Asia

16. Data: 2003-04-11 12:37:59

Temat: Re: OT - bajka :) dlugie
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

"Baaardzoś pienknie to wykońcypowauł."
Ale to jest plagiat rozwiązań isniejących i w przeszłości ("wtórny podział
dochodu narodowego przez rynek" - ciekawe czy są osoby wiedzące o co chodzi
;-)) ) i w teraźniejszości.
Ale i tak powtórzę: "Baaardzoś pienknie to wykońcypowauł"

Sławek który już raz odpowiadał "menelom spod budki z piwem" dlaczego w
ciągu 10-ciu lat cztery razy zmienił samochód a oni nie mają żadnego.

17. Data: 2003-04-11 12:40:52

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kleonia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak , przeprosiny i oczywiście załatwienie sprawy ;-)

No widzisz, czyli nie jest tak źle.

pozdrawiam
boniedydy

18. Data: 2003-04-11 12:41:22

Od: "kleonia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilez przyjemniej sobie ponarzekać w gronie narzekaczy, niż zebrac się i w
> tym samym gronie coś zrobić. A spróbuj _nie_narzekać_ w towarzystwie

Hej , a niech tak sfrustrowanemu człowiekowi , zabieganemu wyrwie się jakieś
OJ to uuuuuuuups ,lepiej uciekać i eeee nic ,już :0)

19. Data: 2003-04-11 13:27:58

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ilez przyjemniej sobie ponarzekać w gronie narzekaczy, niż zebrac się i w
> tym samym gronie coś zrobić. A spróbuj _nie_narzekać_ w towarzystwie

Narzekanie to tez sposob na zycie. Np. moja kuzynka ciagle narzeka,
najwiecej u naszej babci i prosze, z tej biedy wybudowala dom, majac dwojke
dzieci, meza na rencie, a ona sama dostaje zaliczki z pracy, bo nie
wyplacaja calej pensji od kilku miesiecy (tyle wiem od babci). Ja natomiast
nie narzekam, wiec oni mysla, ze "mam" i nie daj nic. Nie pisze tego, aby
pokazac, ze zazdroszcze, bo tak nie jest, ale po to, aby dac przyklad z
zycia, czemu sluzy owo narzekanie. Coz, taka rodzina:(
cari

20. Data: 2003-04-11 16:36:06

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Nie kracz bo... Lepper i podobni są już blisko ;-)

Jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie!

P.S. A krawat Samoobrony to sobie na allegro na uroczystości kupiłem :]
funkel nówka - cztery paki :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

co tu robić???
przywitam sie skoro tak:)))
Znowu się żegnam ale tym razem z innego powodu.
www o dzieciach
stres:(