tworzeniem prostych stron WWW (edytor dla dzieci)

1. Data: 2006-03-20 07:49:40

Temat: tworzeniem prostych stron WWW (edytor dla dzieci)
Od: "Karol Nasarzewski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja córka zaczyna interesować się tworzeniem prostych stron WWW
Chce stworzyć własną stronę o swoim małym braciszku.
Czy ktoś z Was zna może nazwy prostych edytorów stron WWW , najlepiej
"wizualnych" , mam na myśli takie które w łatwy sposób za pomocą kreatorów
pomogą jej stworzyć swoją pierwszą stronę WWW.
Proszę o nazwy takich programów.
Pamiętam jak przez mgłę kiedyś program tego typu o nazwie cool kids
editor???
ale w wyszykiwarce wyskauje mi jakiś program do edycji audio
Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam KB

2. Data: 2006-03-20 08:38:33

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Nasarzewski napisał(a):

> [...]
> "wizualnych" , mam na myśli takie które w łatwy sposób za pomocą kreatorów
> pomogą jej stworzyć swoją pierwszą stronę WWW.

Webmajster. Nie jest przeznaczony dla dzieci, ale myślę, że z Twoją
drobną pomocą córka sobie poradzi. Darmowy, dostępny tutaj:
http://republika.onet.pl/

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

3. Data: 2006-03-20 08:52:47

Od: Jakub Szułakiewicz <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> editor???
> ale w wyszykiwarce wyskauje mi jakiś program do edycji audio

W jakim wieku jest córka?

--
Yakhub

4. Data: 2006-03-20 09:32:25

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "wizualnych" , mam na myśli takie które w łatwy sposób za pomocą kreatorów
> pomogą jej stworzyć swoją pierwszą stronę WWW.

Moje młode zakładają sobie strony na blogowiskach. Tam są wszelkie
narzędzia. Potrzebny tylko jakis program do obróbki fotek i obrazków.

Eulalka

5. Data: 2006-03-20 10:58:11

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Webmajster. Nie jest przeznaczony dla dzieci, ale myślę, że z Twoją
> drobną pomocą córka sobie poradzi. Darmowy, dostępny tutaj:
> http://republika.onet.pl/

Odradzam. Skoro dziewczynka ma pęd do nauk, lepiej jej ściągnąć jakiś
prosty, darmowy program i niech się uczy podstaw html-a od razu. Webmajster
do tego nie motywuje i jest taki sobie.
Może "Pajączek"? Prosty - nadaje się zarówno dla laików jak i dla
profesjonalistów.
http://webmaster.helion.pl/kurshtml/pajaczek/pajmanu
al.htm

Polecam też to http://webmaster.helion.pl/kurshtml/

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Dziewczyna, która skończyła 16 lat,
nie powinna w dzisiejszych czasach
chwalić się cnotą, bo uznają ją za nienormalną. (Elizabeth Taylor)
http://leslawa-ignaszewska.com

6. Data: 2006-03-20 11:31:29

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Ignaszewska napisał(a):

> Może "Pajączek"? Prosty - nadaje się zarówno dla laików jak i dla
> profesjonalistów.

Karol pytał o program do _graficznego_ tworzenia www. Pajączek to html w
czystej postaci.
Poza tym nie wiemy, ile córka ma lat - jeśli poniżej 6 to IMHO nawet na
podstawy html jest za wcześnie.

7. Data: 2006-03-20 15:02:04

Od: plonk <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> editor???
> ale w wyszykiwarce wyskauje mi jakiś program do edycji audio

vim

kurtka przeciwdeszczowa- jaka??
"Wózki ręczne - babywagon"
Kraków Szkoła Podstawowa nr 41.