tycie

1. Data: 2002-01-02 18:43:58

Temat: tycie
Od: "pyrrus3" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem szczupłym facetem, ale w ciągu dwóch miesięcy przytyłem ok. 5-6 kg.
Mam 180 cm, ważę teraz 69 kg. Najgorsze, że przybyło mi tłuszczu na brzuchu.
Nie zmieniłem w ciągu ostatnich miesięcy diety, odżywiam się raczej
nieregularnie, skąd więc wzrost wagi?

2. Data: 2002-01-02 20:49:57

Temat: Re: tycie
Od: "Radek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brzuchu.
> Nie zmieniłem w ciągu ostatnich miesięcy diety, odżywiam się raczej

moze aktywnosc fizyczna?

z reszta na zime czlowiek sie rozleniwia ;-)

3. Data: 2002-01-02 21:03:32

Od: "Agnieszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może właśnie z powodu nieregularności spozywaniea posiłków... a nie
zmieniłeś przez przypadek trybu zycia? wiecej stresów, wiecej jedzenia na
noc .....

::::::::::::::::::::::::::::::
Agnieszka
gg 421627
g...@w...pl
:::::::::::::::::::::::::::::::

5. Data: 2002-01-02 21:03:32

Od: "Agnieszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-01-02 21:03:32

Od: "Agnieszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-01-02 21:35:09

Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brzuchu.
> Nie zmieniłem w ciągu ostatnich miesięcy diety, odżywiam się raczej

mialem to samo jak skonczylem jakies 33 latka
IMO watroba przestaje sie wyrabiac w pewnym wieku
poza tym moze naduzywasz alkoholu ?

7. Data: 2002-01-02 23:23:47

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pyrrus3" <p...@w...pl> wrote in news:3c33551b@news.vogel.pl:

> Jestem szczupłym facetem, ale w ciągu dwóch miesięcy przytyłem ok. 5-6
> kg. Mam 180 cm, ważę teraz 69 kg.

BMI jak najbardziej w normie.

> Najgorsze, że przybyło mi tłuszczu na brzuchu.

Zacznij ćwiczyć siłowo (głównie mięśnie brzucha), brzuch będzie
lepiej wyglądał. :-)

> Nie zmieniłem w ciągu ostatnich miesięcy diety, odżywiam się
> raczej nieregularnie, skąd więc wzrost wagi?

Ja kiedyś (2-3 lata temu) starciłem 3kg w ciągu 3 dni (zatrucie
pokarmowe) i tak mi zostało, mimo, że starałem się odrobić. Teraz po
świętach ważyłem o 2kg więcej, ale chyba znowu zerknę na wagę.

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\

kalorie
Dzien dobry