tylko spojrz

1. Data: 2003-02-16 22:17:06

Temat: tylko spojrz
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy z was na pewno z czasem obserwuje u siebie rozwoj pewnych cech.
Czasami to te ktore chcemy by sie rozwijaly, czasami nie. Ale nie to jest
istota moich rozwazan.

Mianowicie, przygladam sie sobie, jak kazda heh dorastajaca kobieta:> i
zauwazylam cos, co nie wiem czy powinno mnie niepokoic czy tez nie.
Potrafie manipulowac mezczyznami jak tylko mi sie podoba, to sie nie dzieje
nieswiadomie, nie uzywam ku temu ciala (jezeli ktos pomyslal o tym przez
krotka chwilke) po prostu chwytam mysl, i dalej dzieje sie to co ja chce,
jakby druga strona calkowicie sie poddawala mojej inicjatywie. Rozumiecie?
Jak marionetki w teatrze faustowym? Czy mozliwe jest abym potrafila miec
taka sile gdzies w podswiadomosci i uwalniala ja calkowicie swiadomie? Czy
mozliwe jest, by ta sila miala taki wplyw na osoby drugie? Prosze o rychle
konkretne odpowiedzi:) nie za dlugie, bym dotrwala, bo pozno jest juz...dosc
pozno:)

Karolina

1. Data: 2003-02-16 22:38:43

Temat: Re: tylko spojrz
Od: "k e l t o i" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
ja jako facet na pewno bylbym podatny na manipulacje mlodej i atrakcyjnej
dziewczyny. to chyba wszystko :->

- k e l t o i

1. Data: 2003-02-16 22:44:21

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sonda:
> ... Prosze o rychle konkretne odpowiedzi:) nie za dlugie,
> bym dotrwala, bo pozno jest juz...dosc pozno:)

Prosze bardzo. :)
MZ najwidoczniej ~gustujesz (przyciagasz?) w jednostkach
powiedzmy 'bez kregoslupa', stad takie niezwykle wrazenie.

Czarek

1. Data: 2003-02-16 23:05:47

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mianowicie, przygladam sie sobie, jak kazda heh dorastajaca kobieta:> i
> zauwazylam cos, co nie wiem czy powinno mnie niepokoic czy tez nie.

spoko!
każda kosa trafia na swój kamień!
dotyczy płci obojga...
pozdro
pp

1. Data: 2003-02-16 23:48:50

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Potrafie manipulowac mezczyznami jak tylko mi sie podoba,

:-))))
Na początku znajomości to zupełnie normalne, każdy będzie chodził jak w
zegarku :-)
A spróbuj pobyć z takim delikwentem kilka lat, to zobaczysz czy tak łatwo da
sobą manipulować ;-)
Na dłuższą metę to nie ma tak dobrze, wszystko do czasu ;-)

A tak na poważnie - to chyba kwestia prawidłowego podejścia do faceta i
znajomości męskiej psychiki - działając w umiejętny sposób można chyba
każdym manipulować - i nawet się nie zorientuje :-)

Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-02-16 23:56:17

Od: "k e l t o i" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> działając w umiejętny sposób można chyba
> każdym manipulować - i nawet się nie zorientuje :-)

ach te kobiety, tylko by manipulowaly meszczyznami :-)

- k e l t o i

1. Data: 2003-02-17 00:10:51

Od: "dzieciak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może twoje manipulacje, to że wydają ci się być skuteczne, są tylko
wynikiem gry drugiej strony? i w ostatecznym rozrachunku to ty okażesz się
być manipulowaną.

BTW dla mnie to kretynizm, tak samo jak wszelkie "mogę go zniszczyć", "mam
nad nią władzę". jesteś człowiekiem, tylko człowiekiem i w proch się
obrócisz.

1. Data: 2003-02-17 00:15:28

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elle" w news:CrV3a.57810$h%6.787339@news.chello.at napisał(a):

> A tak na poważnie - to chyba kwestia prawidłowego
> podejścia do faceta i znajomości męskiej psychiki -
> działając w umiejętny sposób można chyba
> każdym manipulować - i nawet się nie zorientuje :-)

Wiec jednak znasz sie na temacie jak widze ;-)))

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-02-17 11:15:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Po kilku latach małżeństwa moja żona zrobiła sobie test (gazetowy)
typu 'kto u was w domu rządzi'.
Skończyła i zaczęła mi się przyglądać z uwagą (dostrzegłem że coś
ciężko myśli ;-))) ) i nagle powiedziała:
"Wiesz właściwie ten test powiedział prawdę" i przeczytała odpowiedź
"Myślisz że rządzisz" (z uzasadnieniem)

A to jest sztuka!!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-02-17 11:51:32

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał w wiadomości news:30061-1045480392@213.17.138.62...

> Po kilku latach małżeństwa moja żona zrobiła sobie test (gazetowy)
> typu 'kto u was w domu rządzi'.

Dziewczyna póki jest kochanką, czuje się jak królowa.
Wtedy marzy o małżeństwie.
Gdy wyjdzie za mąż, często staje się niewolnicą
i wtedy marzy aby znów być królową. ;)

Bacha.

wiesz... bla bla ... wiesz
Problem z dziewczyną