tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych

1. Data: 2005-04-20 20:34:33

Temat: tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych
Od: Agniśka <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

jakoś długo tu nie zaglądałam, ponieważ skupiłam sie na wyjazdach i pisaniu pracy
licencjackiej...z tą ostania wiąże sie moje pytanie, ponieważ cały czas czuję
niedosyt:
czy znacie pozycje książkowe, inne publikacje dotyczące wartości, jakie wyznają
ludzie?
z przyjemnościa dołączylabym kwestionariusz Rokeach`a dot. wartości ostatecznych i
instrumentalnych, ale chyba to za wiele;] (ale by sie przydało):)

dzięki z góry

Agniśka (Gu)

...a czasu co raz mniej, i co z tego:)...

1. Data: 2005-04-21 10:33:56

Temat: Re: tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych i kulawym HTML-u
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agniśka" news:t1z9e.12423$0z2.5412@news.chello.at

> jakoś długo tu nie zaglądałam

Widać :)))))))
Wyłącz dziecko ten kulawy HTML.
Tu zadanie domowe masz na obrazku.
http://andx.w.interia.pl/Pliki/zwykly.png
Porównać, znaleźć różnice i ustawić tak jak na obrazku.
A potem lektura dla blond:
http://andx.w.interia.pl/

metoda łozanowa
ćwok