tym razem zupa z porów!

1. Data: 2007-04-19 05:24:52

Temat: tym razem zupa z porów!
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Patrze na grupie cos o zupie cebulowej, a ja podam przepis na zupe z porów
( z żadych dzinsów etc)
Rosół z kury lub wolowiny albo to i to ( zeby było szybko osobiscie uzywam z
kostki)
Pora kroimiy na 4 i drobniutko, wrzucamy do wywaru.
Gotujemy az por zacznie sie rozplywac.
Dodajemy ser topiony i smietane (ilości dowolne jak kto woli) przyprawy sol,
peper itd
Na koniec grzanki i możemy zajadac.
Super na sniadanie, czas przygotowania ok 20min
Ilosci:
Jak na dwie oosby:
wywar 0,4l
por 1szt (sredni)
Jeden ser topiony
100ml śmietany 18%
Grzanki ile kto ma ochoty ( osbiscie kroje jedna bułke w kosteczke i na
masełku)
Dla efektu grzanki prosto z patelni do talerza fajny dzwiek one robią

pozdrawiam i smacznego

PabloGT

2. Data: 2007-04-19 06:20:09

Temat: Re: tym razem zupa z porów!
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosó? z kury lub wolowiny albo to i to ( zeby by?o szybko osobiscie uzywam z

witam,

pozwole sobie na chilę ostracyzmu . osobiście dla mnie osoby
przygotowujące zupę z kostki nie nie osoby zupa z kostki to zwykła
ściema . dziwię sie ze możesz wciagac coś takiego.
wiem że media na potęgę zalewają nas swoimi produktami ale qwa żeby nie
ugotować normalnego wywaru z mięsa z warzywami to juz żenada.
oczywiscie grupa jest dostępna dla wszystkich chciaz chętnie bym wywalił
tych którzy zapodają takie przepisiki.

piotr

3. Data: 2007-04-19 06:34:46

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clafoutis" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ugotować normalnego wywaru z mięsa z warzywami to juz żenada.
> oczywiscie grupa jest dostępna dla wszystkich chciaz chętnie bym wywalił

Jasne, kostki są do stosowania przeciez w WC a nie w Kuchni........
Masz racje i wogle bym wywalil wszytkich co to mąki nie moga sobie zmielić w
żarnach...
A żenadą jest to że qwa przecież trzeba sobie zasiać, żeby pózniej mnieć co
mleć, bo jęzorem bez celu można mleć, bez zasiania.
Napisałem wyrażnie że jak chce szybko to uzywam kostki. Jak chce ekstra to
ide do sąsiada biorę 16-naście kanarków gotuje i juz mam rosół z ptactwa.
Jeszcze musisz dołożyć tym co to kiełbase i sok pomaranczowy kupują,
przecież to sciema jak oni to mogą wciągac, napweno Ty jestes lepszy i masz
zagajnik z pomarańczami a zapyalją ich oczywiscie ekologiczne trzmiele.
A tak naprawde mysle ze jestes sfrustrowanym fanem coca-coli.

PabloGT

4. Data: 2007-04-19 06:34:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f071fq$ucb$1@news.interia.pl>,
clafoutis <c...@i...pl> wrote:

> witam,
>
> pozwole sobie na chilę ostracyzmu .

Jednoosobowy ostracyzm -- zaiste interesujące zjawisko. ;-)

Władysław

5. Data: 2007-04-19 06:37:51

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie rozumiem czemu sie tłumaczysz . wciągasz to badziewie i tyle.
wiec bez powodu chcesz mnei zaliczyć do swojego grona ??

piotr

6. Data: 2007-04-19 06:38:21

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Jednoosobowy ostracyzm -- zaiste interesujące zjawisko. ;-)

No, to teraz zaraz będziemy w tym wątku czytać wikidefinicje ostracyzmu
pewnikiem, bo nie omieszka ktoś przytoczyć :|
--
pa, BBjk [ http://bajarka.fotolog.pl/ ludzie]

7. Data: 2007-04-19 06:46:18

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiem czemu sie tłumaczysz . wciągasz to badziewie i tyle.
> wiec bez powodu chcesz mnei zaliczyć do swojego grona ??

Nie tłumaczę sie, tylko chce Ci pokazać ze każdy robi to co chce i jak chce.
Dla mnie równie dobrze możesz sobie zrobić tę zupę z chińskiego śledzia jak
uważasz że on jest najlepszy.
Ale widzę że u Ciebie jest skłonność do polityki tworzenia jakiegość
grona( wyznawców) itd

PabloGT

8. Data: 2007-04-19 06:46:28

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT wrote:

> U?ytkownik "clafoutis" <c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Nie t?umacz? sie, tylko chce Ci pokazaae ze ka?dy robi to co chce i jak chce.
> Dla mnie równie dobrze mo?esz sobie zrobiae t? zup? z chi?skiego ?ledzia jak
> uwa?asz ?e on jest najlepszy.
> Ale widz? ?e u Ciebie jest sk?onno?ae do polityki tworzenia jakiego?ae
> grona( wyznawców) itd
>
> PabloGT

nawet w ostatnim poście znów się tłumaczysz a twierdzisz że nie. hehehe.
masz kłopocik z głową /??
piotr

9. Data: 2007-04-19 06:52:44

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet w ostatnim poście znów się tłumaczysz a twierdzisz że nie. hehehe.
> masz kłopocik z głową /??
> piotr

Hmmm....

Widziałes gdzies jakieś tłumaczenie?
Ogólnie każdy ma jakis kłopocik

PabloGT

10. Data: 2007-04-19 07:06:12

Temat: Re: tym razem zupa z ?
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zabawna sytuacja.
taki drobiazg i taka awantura, a sprawa jest jasna nawet dla pablo.
zarzuciłem mu używanie kostki i sam sie ze mną zgodził no moze nie
dosłownie słowami niemniej taki był sens jego wypowiedzi że kostka w
ostatecznosci czyli potwierdza że nie jest to dobre rozwiązanie i pewnie
robi inaczej gdy ma więcej czasu a póżniej przeczy sam sobie czepiając
sie czego tylko można tłumacząc itp . tłumaczy sie pewnie nawet przed
samym sobą ale zaprzecza temu post za postem hehehe. zaista dziwne jakby
to rzekł super umysł łoś w wikipedii.

piotr

zupa cebulowa...?
PALUSZKI
Pytanie o czekolade ale nie o przepisy...
[WAW] Sprawdzony catering?
POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY