typ urody (wiosna, lato, etc)

1. Data: 2002-12-08 20:20:02

Temat: typ urody (wiosna, lato, etc)
Od: "Triss Merigold" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich serdecznie!

czy wiecie moze, na jakiej stronie moglabym znalezc jakies informacje, ktore
moglyby mi pomoc precyzyjnie okreslic moj typ urody? z kolezankami
staralysmy sie to zrobic, ale nie mozemy sie zdecydowac, czy to lato, czy
jesien ;)))

jesli powtorzylam to pytanie, to bardzo przepraszam!
caluski
triss

1. Data: 2002-12-08 21:29:56

Temat: Re: typ urody (wiosna, lato, etc)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Triss Merigold <t...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:at09dd$1bn$...@n...tpi.pl...

> [...]
> moglyby mi pomoc precyzyjnie okreslic moj typ urody? z kolezankami
> staralysmy sie to zrobic, ale nie mozemy sie zdecydowac, czy to lato, czy

na pewno jest przynajmniej kilka pozycji ksiazkowych o tym. W necie nie
szukalam wiec nie pomoge.
Miedzy latem a jesienia roznica jest taka, ze jedno to zimne jasne kolory, a
drugie to cieple ciemne kolory (w duzym uproszczeniu :-) ). A w jeszcze
wiekszym: czujesz sie lepiej w brazach czy jasnych fioletach?

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2002-12-09 11:06:30

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Triss Merigold wrote:

> [...]
> moglyby mi pomoc precyzyjnie okreslic moj typ urody? z kolezankami
> staralysmy sie to zrobic, ale nie mozemy sie zdecydowac, czy to lato, czy

przeszukaj archiwum grupy, bylo o tym sporo

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-09 22:59:01

Od: "Triss Merigold" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugie to cieple ciemne kolory (w duzym uproszczeniu :-) ). A w jeszcze
> wiekszym: czujesz sie lepiej w brazach czy jasnych fioletach?

na czym z grubsza ta roznica polega, to wiem, ale trudno jest mi po prostu
to ocenic, bo mam wiele cech jesiennych jak i letnich. lepiej czuje sie w
brazach i zgnilych zieleniach, ale to akurat jest zawodne, poniewaz mam
sklonnosci do ubierania... zimowych czerwieni! ;)))

no trudno! bede musiala poszperac w biblitece! ;)))

anyway dziex!
triss

1. Data: 2002-12-12 08:23:02

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moglyby mi pomoc precyzyjnie okreslic moj typ urody? z kolezankami
> staralysmy sie to zrobic, ale nie mozemy sie zdecydowac, czy to lato, czy

C.Jackson "Najladniej ci w kolorze"
To ksiazka, z ktorej jedna wspaniala kobieta na tej grupie podala
wartosciowe informacje i wskazowki. Podobno mozna dostac w ksiegarniach, ale
czy na pewno, to nie wiem :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Wybielanie zębów
Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???
bardzo sucha skora :(
Hyperfull Max Factor
Prosze pordzcie mi!!!