typy sylwetki

1. Data: 2005-07-09 06:44:46

Temat: typy sylwetki
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W lipcowym numerze "Claudii" znalazłam takie oto opisy sylwetek:
-typ A: wąskie ramiona, mały biust oraz solidne biodra
-typ O: pełby biust i okrągły brzuch, za to dość zgrabne nogi i niezbyt
obfite pośladki
-typ H: mocne ramiona, wąskie biodra i szczupłe nogi, ale słabo zarysowana
talia
-typ X: duży biust, szerokie biodra oraz wąska, wyraźnie zaznaczona talia

Oczywiście te typy sylwetek miały za zadanie pokazać, w co najlepiej się
ubierać, a czego unikać. No i teraz mam problem, do jakiego typu należę. Mam
wrażenie, że pomiędzy A i X (och, żeby tak być X! która tak ma? przyznać
się!). Mam szerokie ramiona (naprawdę jakies takie solidne, szerokie w
sensie układu kostnego, nie zawartości tkanki tłuszczowej), _mały biust_
(jak już wspomionałam, raczej B), raczej niezłe wcięcie w talii, dość
szeroki tyłek i niezbyt szczupłe uda.
I teraz weź bądź mądry. Jak założę coś, żeby się te ramiona tak nie
odznaczały, to biust mi zmniejsza. Jak coś pasuje w biodrach to w pasie
odstaje. I tak dalej.
Może jakieś sugestie, którą sylwetką kierować się najbardziej?

Majka

1. Data: 2005-07-09 07:02:36

Temat: Re: typy sylwetki
Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> talia
> -typ X: duży biust, szerokie biodra oraz wąska, wyraźnie zaznaczona talia

Poza tym jest jest z 20 innych typów np. Z, D, R, W i inne.
Ja jestem A bez solidnych bioder, typ H bez mocnych ramion i jeszcze
brzuch typu O zazwyczaj po dużym obiedzie :)

> I teraz weź bądź mądry. Jak założę coś, żeby się te ramiona tak nie
> odznaczały, to biust mi zmniejsza.

Na mały biust to tak naprawdę nie ma rady, poza solidnym push-upem.
No może z wyjątkiem takiego kroju bluzki/sukienki - ucięta tuż pod
biustem, a na samym biuście jakieś zakładki powodujące pomarszczenie i
lekki nadmiar tkaniny. A od ramion odwracasz uwagę dużym, okrągłym dekoltem.

> Może jakieś sugestie, którą sylwetką kierować się najbardziej?

Nie czytać "Claudii" ;]

--
Renya

1. Data: 2005-07-09 07:50:05

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Poza tym jest jest z 20 innych typów np. Z, D, R, W i inne.
> Ja jestem A bez solidnych bioder, typ H bez mocnych ramion i jeszcze
> brzuch typu O zazwyczaj po dużym obiedzie :)

No to ja jestem typ S: s jak skolioza :D

M.

1. Data: 2005-07-09 12:47:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

>(och, żeby tak być X! która tak ma? przyznać
> się!).

Jak tak mniej więcej mam i wcale nie ma czego zazdrościć - przy
dzisiejszej modzie na płytkie biodrówki nie mogę sobie kupić spodni (no,
przynajmniej wymaga to ode mnie większego wysiłku) - zwykle w pasie są
luźne a w biodrach za ciasne :-(.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-07-09 12:54:16

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> dzisiejszej modzie na płytkie biodrówki nie mogę sobie kupić spodni (no,
> przynajmniej wymaga to ode mnie większego wysiłku) - zwykle w pasie są

Ale płytkich biodrówek, o których piszesz nie nosi się w pasie, a
właśnie na biodrach, czyli nie powinnaś mieć właśnie problemów z zakupem.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-07-09 13:08:17

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska wrote:

> Ale płytkich biodrówek, o których piszesz nie nosi się w pasie, a
> właśnie na biodrach, czyli nie powinnaś mieć właśnie problemów z zakupem.

no wlasnie, w dodatku na osobach z dobrze zaznaczonymi biodrami
biodrowki lepiej sie trzymaja. np. ze mnie to jednak zjezdzaja
czasem.

-- kasica

1. Data: 2005-07-09 13:30:00

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> [...]
> talia
> -typ X: duży biust, szerokie biodra oraz wąska, wyraźnie zaznaczona talia

Ja jestem typu X. I nie masz czego zazdroscic. Wszystkie marynarki i
bluzki koszulowe za waskie w ramionach i za szerokie w pasie. Wszystkie
spodnie podobnie, tylko w plasczyznie biodra-talia. Ciuchy musza byc
elastyczne, bo inaczej biust nie wchodzi, pachy pija i bioder nie
wepchne. Jeszcze do tego mam wysoka talie, wiec wiekszosc rzeczy ma za
dlugie plecy, i dlugie nogi. Ubieram sie tylko w M&S, H&M i KappAhlu :/

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-07-09 15:31:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska napisał(a):

> Ale płytkich biodrówek, o których piszesz nie nosi się w pasie, a
> właśnie na biodrach, czyli nie powinnaś mieć właśnie problemów z zakupem.

No tak, ale co zrobić, jak się człowiek nie może do biodrówek
przyzwyczaić? Ja zawsze poszukuję spodni pełniejszych, a te zwykle są za
ciasne w biodrach a za luźne w pasie.

Ewa

1. Data: 2005-07-10 11:08:13

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem typu X. I nie masz czego zazdroscic.

Ja rowniez jestem X i mam mnostwo problemow z ciuchami. Duzy biust - nie
moge dobrac stanika, szerokie biodra (ostatnio 100-jednak nigdy ponizej,
bylo kiedys 104) - problem ze spodniami, wiekszosc teraz to biodrowki a
ja w biodrowki sie nie mieszcze, a jak sie zmieszcze to ponizej bioder
zwisaja tak, ze nie da sie w nich chodzic albo wystaja z nich walki, z
ktorymi na ulice nie wyjde. Talia waska i jak kupie spodnie zwykle (nie
biodrowki) to koszmarnie odtaja w pasie.
Wszystkie marynarki i
> bluzki koszulowe za waskie w ramionach i za szerokie w pasie.

I za szczuple w biuscie. Jak dobra w biuscie to ramiona mam na lokciach
i w pasie zmiesci sie druga osoba.

pozdr
femme

[allegro] Oryginalne czy nie?
jeszcze o ksztaltach i spodniach - dlugie
Pytanie o bisutonosze
Jaki depilator wybrac?
biala kropka pod okiem