u chińczyków nie chcą mnie wpuścić do ....

1. Data: 2004-01-30 10:51:34

Temat: u chińczyków nie chcą mnie wpuścić do ....
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy raz
mi się coś takiego zdarzyło
Ktoś jeszcze ma podobne problemy??

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-01-30 11:14:47

Temat: Re: u chińczyków nie chcą mnie wpuścić do ....
Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy raz
> [...]
Mnie też nie chcą wpuścić:(

Ania z Raszyna

1. Data: 2004-01-30 11:20:00

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" napisał w wiadomości
> [...]

ufff... bo juz myslalam ze to tylko ja mam takie problemy:)))
nie chce mnie wpuscic tam wcale i ogolnie cale meilo mi wolno chodzi... zolw
to przy nim blyskawica

pzdr
yenn

1. Data: 2004-01-30 11:33:27

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula wrote:

> Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy raz
> mi się coś takiego zdarzyło
> Ktoś jeszcze ma podobne problemy??

Mnie też nie...
Poza tym nie mogę wejść w parę rzeczy, które jeszcze rano były dostępne
i gdzieś zniknęły indeksy. Może przemeblowanie?
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-30 11:49:47

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mnie też nie...
> Poza tym nie mogę wejść w parę rzeczy, które jeszcze rano były dostępne
> i gdzieś zniknęły indeksy. Może przemeblowanie?

Dla oszczędności miejsca wszystkie indeksy zebrane są tu:
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=757
&id=47376 , w dziele
Question and Answer, post Index of Indexes... 7 post od góry, zaraz po
Informacjach po polsku...
Napisałam już też pytanie o Personage, mam nadzieję, że za jakiś czas, jak
zajrzy któraś "poinformowana", otrzymamy odpowiedź...

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-01-30 12:28:47

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy
raz
> mi się coś takiego zdarzyło
> Ktoś jeszcze ma podobne problemy??

Ja też nie mogę się tam dostać, ale komunikat jaki się pojawia jest
identyczny jak w przypadku działu Senior Members.
Pozdrowionka z Wrocławia
Elen

1. Data: 2004-01-30 12:54:49

Temat: Czyżby koniec meila ?? :(:(:(:(
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy
> [...]

Jedna z dziewczyn odpowiedziała, że Kustom Krafts zażądała usunięcia swoich
wzorów z Meila, grożąc konsekwencjami pieniężnymi, dlatego Personage jest
zamknięte i prawdopodobnie będą zamykane kolejne działy... Nie wiem tylko
czy na czas usuwania, czy też wogóle...
Pewnie na razie na czas usuwania, ale obawiam się, że jak jedna firma
zdobyła się na taki krok, to pozostałe pójdą za nią i będzie to koneic tego
forum... :(:(:(

1. Data: 2004-01-30 14:12:43

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> Napisałam już też pytanie o Personage, mam nadzieję, że za jakiś czas, jak
> zajrzy któraś "poinformowana", otrzymamy odpowiedź...

> [...]

Nie jestem "poinformowana", ale się domyślam. W ubiegłym roku było to samo,
z powodu przeciążenia serwerów itp. Przez pewien czas bodaj nigdzie nie
można było wejść, potem po jednym przywracali. Do niektórych działów dostęp
mieli tylko "seniorzy". Wówczas administratorzy zwracali się nawet o datki
na kupno nowego serwera. Więc pewnie porządki. Dużo bardziej niepokojące
jest to, co poniżej - producent żąda usunięcia swoich wzorów i to może być
początek końca meila w tej formie.
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&id=53748

Oby nie. Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-01-30 14:33:05

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jandulka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Więc pewnie porządki. Dużo bardziej niepokojące
> jest to, co poniżej - producent żąda usunięcia swoich wzorów i to może
być
> początek końca meila w tej formie.

Niestety, jak już wcześniej napisałam - jedno z drugim jest ściśle połaczone
:(:(:( Personage jest zamknięte właśnie przez te żądania...

1. Data: 2004-01-30 20:56:46

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
&id=47376 , w dziele
> Question and Answer, post Index of Indexes... 7 post od góry, zaraz po

Już ich tam nie ma :(, nawet wyszukiwarka czasem działa, a czasem nie i
nie zawsze można wejść do tego, co znajdzie :( Jeszcze rano ściągałam
parę wzorów ASN, a teraz nie mogę do nich wejść. Paru nie ściągnęłam :(
Część dziewczyn spanikowała i chce usunąć swoje konta (jak ktos chciał
je namierzać, to już to zrobił ;) ). Rosie nie wiedzieć czemu zamienia
swoje posty na serie bezsensownych literek. W ogóle wszystko tam teraz
stoi na głowie... Ciekawe, czy będzie lepiej, czy już tylko gorzej...
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl