Czyżby koniec meila ?? :(:(:(:(

From: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Czyżby koniec meila ?? :(:(:(:(
Date: Fri, 30 Jan 2004 13:54:49 +0100

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bvdcpn$mkn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Na chińskim forum nie chcą mnie wpuścić do katalogu Personage - pierwszy
raz
> mi się coś takiego zdarzyło
> Ktoś jeszcze ma podobne problemy??

Jedna z dziewczyn odpowiedziała, że Kustom Krafts zażądała usunięcia swoich
wzorów z Meila, grożąc konsekwencjami pieniężnymi, dlatego Personage jest
zamknięte i prawdopodobnie będą zamykane kolejne działy... Nie wiem tylko
czy na czas usuwania, czy też wogóle...
Pewnie na razie na czas usuwania, ale obawiam się, że jak jedna firma
zdobyła się na taki krok, to pozostałe pójdą za nią i będzie to koneic tego
forum... :(:(:(
--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)