ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?

1. Data: 2004-02-25 16:45:04

Temat: ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio w tv wypowiadali sie szefowie kuchni tyypu belvedere w wwie, ze w
dobrej restauracji jest tylko kilka pozycji. a jak menu wyglada prawie jak
ksiazka telefoniczna, to lepiej stamtad uciekac. czy mozecie wypowiedziec
sie w tej kwestii?

1. Data: 2004-02-25 16:50:54

Temat: Re: ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie w tej kwestii?
>
> im mniej tym potrawy świeże stara reguła i prawda.
p.

1. Data: 2004-02-25 16:57:28

Od: "WMA" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Najdluzsze menu jakie w zyciu widzialem to bylo w restauracji w Trömso w
polnocnej Norwegii,. Na liscie bylo 365 dan i wszystko mozna bylo zamowic,
jedyne czego akurat nie mieli to mieso wieloryba. Byla to jedna ze
smaczniejszych restauracji w jakiej bylem. Trömso w ogole jest ciekawym
miasteczkiem, na 60.000 mieszkancow ma 18.000 miejsc w barach,
restauracjach, pubach itp.

Wydaje mi sie, ze dlugosc menu nie ma zadnego znaczenia, najbardziej liczy
sie ten ktory rzadzi kuchnia :)

Wacek

1. Data: 2004-02-25 17:08:18

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena z adresu <r...@a...pl>
w wiadomości:
<news:c1ijef$10jv$1@mamut.aster.pl> wymodził(a) :

> [...]
> ksiazka telefoniczna, to lepiej stamtad uciekac. czy mozecie wypowiedziec

Duża karta oznacza dużą ilość potrzebnych produktów. Jeżeli jakieś danie nie
jest zbyt często zamawiane, a jest przygotowane z wyszukanych składników, to
w restauracji albo wyrzuca nieświeże produkty, albo gotuje się z nich
posiłki dla pracowników albo decyduje się (wersja ekstremalna, ale nie taka
znowu rzadka) na podawanie klientom nie pierwszej świeżości dań (o to pewnie
chodziło panom z Belvedere).

Paulinka

1. Data: 2004-02-25 19:28:13

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> znowu rzadka) na podawanie klientom nie pierwszej świeżości dań (o to

Pominęłaś najbardziej - moim zdaniem - oczywistą możliwość:
przygotowywanie dań ze składników mrożonych, z puszek i słoików.

Hania

1. Data: 2004-02-25 20:09:11

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości

> Pominęłaś najbardziej - moim zdaniem - oczywistą możliwość:
> przygotowywanie dań ze składników mrożonych, z puszek i słoików.

Ale to chyba nie ma nic wspólnego z dobrą restauracją?
Pozdrawiam, Agata

--
Wat den eenen sin Ul, is den annern sin Nachtigall!

1. Data: 2004-02-25 20:11:32

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ksiazka telefoniczna, to lepiej stamtad uciekac. czy mozecie wypowiedziec

To zależy, czego się oczekuje... Chodzi o to, że jeśli jest pozornie duży
wybór, moze się zdarzyć, ze dania będa przygotowywane z produktów nie
pierwszej świeżości. Dobre restauracje nigdy na cos takiego sobie nie
pozwolą.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-02-25 20:26:39

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to chyba nie ma nic wspólnego z dobrą restauracją?

Przecież właśnie o tym mowa... Gorsze restauracje mogą sobie pozwolić na
długie menu, bo nie mają oporów przed serwowaniem gościom mrożonek i
półproduktów.

Hania

1. Data: 2004-02-25 21:10:08

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież właśnie o tym mowa... Gorsze restauracje mogą sobie pozwolić na
> długie menu, bo nie mają oporów przed serwowaniem gościom mrożonek i
> półproduktów.

Ano :) Coś mi styki siadły na chwilę ;)
Pzdr, A.

--
Wat den eenen sin Ul, is den annern sin Nachtigall!

1. Data: 2004-02-25 21:25:02

Od: "Ania Madzelan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdziwilabys sie jakbys poszla do pracy w kuchni najlepszych restauracji...

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam, Agata
>
> --
> Wat den eenen sin Ul, is den annern sin Nachtigall!

rodzynki w galaretce
Many fears are born of fatigue and loneliness.
beaujolais nuveau
ośmiornice
shiitake poszukiwane...