[ubrania] żakiet

1. Data: 2004-09-11 18:26:55

Temat: [ubrania] żakiet
Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni przeżywałam traumę związaną z kupnem żakietu. Chodzi o
rozmiar; noszę 36, w porywach 34/38. Przy poszukiwaniach wakacyjnych
bluzek czy spodni nie ma problemu. Jednak producenci garsonek orzekli,
że takie stroje kupują wyłącznie panie noszące rozmiary powyżej 40. W
99% sklepów czułam się jak odmieniec, sprzedawczynie bezradnie
rozkładały ręce. Nawet nie wspominam o nieciekawych fasonach czy
kolorystyce. W końcu po długich poszukiwaniach kupiłam, ale musiałam iść
na kompromis - jest ciemniejszy niż chciałam.
O co chodzi z tymi rozmiarówkami żakietów, co to za trend na rozmiary 40-46?

--
Renya
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-09-11 19:03:33

Temat: Re: [ubrania] żakiet
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> na kompromis - jest ciemniejszy niż chciałam.
> O co chodzi z tymi rozmiarówkami żakietów, co to za trend na rozmiary

Hmmmm, ja zauwazam inna tendencje - co mi sie podoba to ma rozmiar ponizej
40! :-)

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2004-09-11 20:14:51

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bluzek czy spodni nie ma problemu. Jednak producenci garsonek orzekli,
> że takie stroje kupują wyłącznie panie noszące rozmiary powyżej 40.>
Heh, niestety mam zazwyczaj to samo, podobnie było przy kupowaniu płaszcza.
Trafić długi, elegancki płaszcz w rozmiarze 36, to też nielada sukces, ale z
kolei mnie się w końcu trafił przeceniony prawie o połowę, bo nikt nie
chciał kupić, także miewa to i dobre strony. Mój tata wysyła mnie zawsze do
sklepu z odzieżą dziecięcą :)
Maga

1. Data: 2004-09-11 20:28:32

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> [...]
> chciał kupić, także miewa to i dobre strony. Mój tata wysyła mnie zawsze do

A probowalyscie w Wallis albo Jacqueline Riu? To zazwyczaj sklepy z
ktorych wychodze wsciekla, bo wzornictwo super, ale ciuchy na male drobe
z waskimi ramionami...

Beth metr 78 i ramiona rozmiar 48 (a talia 40, wiec kompletnie
pochlastac sie mozna)

1. Data: 2004-09-11 20:37:09

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga napisał:

> [...]
> kolei mnie się w końcu trafił przeceniony prawie o połowę, bo nikt nie
> chciał kupić, także miewa to i dobre strony.

Mój płaszcz jest ciut duży - 38, ale nie wygląda źle.

> Mój tata wysyła mnie zawsze do
> sklepu z odzieżą dziecięcą :)

Czasem coś kupuję, ale trudno o szczyt elegancji w takich miejscach :)
Problem w tym, że ja nie czuję się szczególnie mała, raczej przeciętna.
Dlatego wkurzała mnie zgroza w oczach sprzedawczyń żakietów ;)

1. Data: 2004-09-11 22:03:17

Od: "Ewa" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w Orsey'u, ostatnio widziałam tam dużo ładnych żakietów w takich
rozmiarach.

1. Data: 2004-09-11 22:38:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Sep 2004 20:26:55 +0200, Renya <r...@p...fm> wrote:
[...]
[...]

zartujesz? :) w polsce? ja wszedzie widze same 36. a w wielu sklepach to w
ogole nic powyzej 40 nie uswiadczysz, nie dlatego, ze wykupili, a dlatego,
ze nie produkuja...

kasica, zdumiona szczerze
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-09-11 22:40:29

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Sep 2004 22:28:32 +0200, Beth Winter <b...@e...net> wrote:
:
: A probowalyscie w Wallis albo Jacqueline Riu? To zazwyczaj sklepy z
: ktorych wychodze wsciekla, bo wzornictwo super, ale ciuchy na male drobe
: z waskimi ramionami...

i jeszcze Camaieu, i promod... same chude kiszki! :)

kasica

1. Data: 2004-09-11 22:45:15

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podobnie do Doroty zauwazam przekornie cos innego. Kiedy chce mamie [44-46]
kupic cos fajnego to oczywscie do rozmiaru 40 [i tu ja tez mam problem].
Kiedys mama pytala sie na normalnym stoisku o ubranie dla siebie a babka
zjechala ja z gory na dol i kazala szukac gdzie indziej bo to stoisko dla
mlodziezy. To mnie martwi, bo to ze ktos nosi 44-46 musi oznaczac niemodne
szafowate ciuchy :(

Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-09-11 23:04:51

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> : z waskimi ramionami...
>
> i jeszcze Camaieu, i promod... same chude kiszki! :)

Camaieu ujdzie, przynajmniej bluzki, chociaz ludzkie ciuchy to robia
KappAhl i H&M :) Ale marynarki i plaszcza nigdzie nie moge dostac, jak
dobre w ramionach, to na dole stodola by weszla...

--
Beth Winter,
-- Neil Gaiman

gabinet kosmetyczny-Wrocław