Re: uchodźcy

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: uchodźcy
Date: Sun, 28 May 2017 10:43:46 +0200

Am 28.05.2017 um 04:46 schrieb j...@o...pl:
> to naprawdę prosta sprawa.
> prawdziwych trzeba przyjmować.
> ty, czy ja, nie musimy umieć odróżniać.
> ale służby, do czegoś tam, to umieć powinny.
>
> są też proste zasady:
> 1. nie może być tak, żeby inne kraje
> wyselekcjonowywały nam w prezencie najbardziej niebezpieczne osoby.
> 2. przyjmowanie musi wynikać z dobrej, przez nikogo nienarzuconej woli.
> 3. trzeba pamiętać, jak to jest żyć w kraju zniewolonym i starać się o wizy
> za lepszym życiem.
>
> jacek

To jest wywazanie otwartych drzwi, bo panstwa zachowuja prawa do
decydowania o przyznawaniu statusu uchodzcow, wydawania zezwolen na
pobyt (staly, czasowy, warunkowy) i usuwania osob, ktorych wnioski
zostaly odrzucone, ktore naruszyly prawo lub ktore stanowia zagrozenie.
U nas jest tak od dziesiatkow lat. W czasie wojen balkanskich przyjeto
setki tysiecy uchodzcow, a pozniej wiekszosc musiala wracac. Teraz tez
co jakis czas mimo protestow odlatuja samoloty do Afganistanu, a z
krajami afrykanskimi politycy uzgadniaja przyjmowanie ich obywateli.
W Polsce demagodzy robia masom piane z mozgu twierdzac, ze Zachod
wybierze sobie lepszych, a odpady wysle na Wschod. A masy choc jeszcze
nie widzialy ani jednego uchodzcy juz robia w gacie i jednocza sie wokol
swojego Il Duce.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej