uchodźcy

1. Data: 2017-05-28 04:46:40

Temat: uchodźcy
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

to naprawdę prosta sprawa.
prawdziwych trzeba przyjmować.
ty, czy ja, nie musimy umieć odróżniać.
ale służby, do czegoś tam, to umieć powinny.

są też proste zasady:
1. nie może być tak, żeby inne kraje
wyselekcjonowywały nam w prezencie najbardziej niebezpieczne osoby.
2. przyjmowanie musi wynikać z dobrej, przez nikogo nienarzuconej woli.
3. trzeba pamiętać, jak to jest żyć w kraju zniewolonym i starać się o wizy
za lepszym życiem.

jacek

2. Data: 2017-05-28 09:30:47

Temat: Re: uchodźcy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> to naprawdę prosta sprawa.
> prawdziwych trzeba przyjmować.
> ty, czy ja, nie musimy umieć odróżniać.
> ale służby, do czegoś tam, to umieć powinny.

Niestety, Jacku, życzeniowe myślenie (nasze) w tym względzie nie ma
uzasadnienia w realiach - służby nie są kompetentne, nie potrafią lub
organizacyjnie nie są w stanie odróżniać.
W sytuacji, kiedy obywatele nie mogą liczyć na służby, MUSZĄ wziąć sprawy w
swoje ręce: odmôwić przyjmowania kogokolwiek.

3. Data: 2017-05-28 10:43:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.05.2017 um 04:46 schrieb j...@o...pl:
> [...]
> 3. trzeba pamiętać, jak to jest żyć w kraju zniewolonym i starać się o wizy

To jest wywazanie otwartych drzwi, bo panstwa zachowuja prawa do
decydowania o przyznawaniu statusu uchodzcow, wydawania zezwolen na
pobyt (staly, czasowy, warunkowy) i usuwania osob, ktorych wnioski
zostaly odrzucone, ktore naruszyly prawo lub ktore stanowia zagrozenie.
U nas jest tak od dziesiatkow lat. W czasie wojen balkanskich przyjeto
setki tysiecy uchodzcow, a pozniej wiekszosc musiala wracac. Teraz tez
co jakis czas mimo protestow odlatuja samoloty do Afganistanu, a z
krajami afrykanskimi politycy uzgadniaja przyjmowanie ich obywateli.
W Polsce demagodzy robia masom piane z mozgu twierdzac, ze Zachod
wybierze sobie lepszych, a odpady wysle na Wschod. A masy choc jeszcze
nie widzialy ani jednego uchodzcy juz robia w gacie i jednocza sie wokol
swojego Il Duce.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-05-28 11:29:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> wybierze sobie lepszych, a odpady wysle na Wschod. A masy choc jeszcze
> nie widzialy ani jednego uchodzcy juz robia w gacie i jednocza sie wokol

Masz zupełną rację! - bo te "masy" U NAS doskonale pamiętają, jak "u was"
wytropiono wszystkich Żydów - część piszła na współpracę, a tych
niechetnych do brania udziału w rzezi własnego narodu rabowano i zabijano
na miejscu, resztę wysłano DO NAS tworząc i nam, i im obozy śmierci i
getta.
Więc może ty jestes oczarowany, to tam sobie siedź i śpiewaj swemu
niemieckiemu panu, który widocznie za mało Ci rodziny wybił - ale nie
oczarujesz NAS. MY nie jesteśmy zainteresowani najnowszym wydaniem
niemieckiego ordnung must sein U NAS.

5. Data: 2017-05-28 11:35:23

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.05.2017 um 11:29 schrieb Ikselka:

> [...]
> niemieckiemu panu, który widocznie za mało Ci rodziny wybił - ale nie
> oczarujesz NAS. MY nie jesteśmy zainteresowani najnowszym wydaniem

"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The
new Godwin's Law)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej