Cipomóżdże.

1. Data: 2017-05-28 00:34:12

Temat: Cipomóżdże.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cipomóżdże. Nowa kategoria lewackiego debilizmu w żeńskim wydaniu:

http://m.niezalezna.pl/99550-szok-w-tvn24-jeden-ucho
dzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

2. Data: 2017-05-28 00:38:00

Temat: Re: Cipomóżdże.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 00:34:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Cipomóżdże. Nowa kategoria lewackiego debilizmu w żeńskim wydaniu:
>
> http://m.niezalezna.pl/99550-szok-w-tvn24-jeden-ucho
dzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

No nie no: "Jeśli mamy uratować życie 7000 Ahmedów, nie troszczmy się o 10
Sebków". To jest już klasyk odjazdu, a nie było tu jeszcze tego?

3. Data: 2017-05-28 00:45:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

dzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

> No nie no: "Jeśli mamy uratować życie 7000 Ahmedów, nie troszczmy się o 10
> Sebków". To jest już klasyk odjazdu, a nie było tu jeszcze tego?

Nie. Ta pani powinna zadeklarować, że pną i jej najbliższa rodzina chętnie
znajdą się w tej kluczowej dziesiątce....

Dedykuję wszelkim tutejszym cvietkom i innym genderopojebom.

4. Data: 2017-05-28 00:51:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 00:45:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> znajdą się w tej kluczowej dziesiątce....
>
> Dedykuję wszelkim tutejszym cvietkom i innym genderopojebom.

Tylko wiesz, ta pani to na razie gada głupstwa, więc jest mało groźna.
No a druga strona przechodzi do akcji bezpośredniej pod Teatrem.
Naprawdę trudno mi powiedzieć, co gorsze. Jedno i drugie mi nie podchodzi.

5. Data: 2017-05-28 00:57:08

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> [...]

No a druga strona przechodzi do akcji bezpośredniej pod Teatrem.
Naprawdę trudno mi powiedzieć, co gorsze. Jedno i drugie mi nie podchodzi.

Czy ty nie wiesz że to resortowe dzieci komunistów,opłacani ze Skoków, kłamią non
stop i na okrągło, bo są tacy debile ze wsi jak Ikselka co wszystko łyknie.?

6. Data: 2017-05-28 00:57:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No a druga strona przechodzi do akcji bezpośredniej pod Teatrem.
> Naprawdę trudno mi powiedzieć, co gorsze. Jedno i drugie mi nie podchodzi.

Ktoś ich tam zapraszał - to przyszli. Traktuj jak uchodźców :->

7. Data: 2017-05-28 01:05:34

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To uchodzcy wylali kwas na ludzi w teatrze? Bo widzimy że mamy tu terrorystów ale to
nie uchodzcy.

8. Data: 2017-05-28 01:09:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 00:57:36 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

dzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

> Ktoś ich tam zapraszał - to przyszli. Traktuj jak uchodźców :->

Wiesz, co myślę o jednych i drugich... gdybym miał potraktować jak uchodźców,
zastosowałbym inwigilację i bezwzględną selekcję warchołów. No wiem, że mało
w metodach różniłbym się od terrorysty, ale w skutkach byłoby to dobroczynne
dla ludzi, którzy chcą sobie pogrillować, pójść do kina, knajpy, teatru,
kościoła, meczetu (adatowego), synagogi czy świątyni buddyjskiej. Po prostu
zamachy z czyjejkolwiek strony zagrażają instytucjom zbiorowej kultury.

9. Data: 2017-05-28 01:25:58

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Czy ty nie wiesz że to resortowe dzieci komunistów,opłacani ze Skoków, kłamią non
stop i na okrągło, bo są tacy debile ze wsi jak Ikselka co wszystko łyknie.?

Warto porównać liczbę protestujących i posłuchać argumentów:)
https://youtu.be/n6Bsmudh4Ec

i druga strona:
https://twitter.com/krzysztofbosak/status/8685079295
81846528

10. Data: 2017-05-28 01:35:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XLowisko prosze na sie zwazac -radykalizacja jezyka zzwyczaj POprzedza radykalizacje
czynow ;)

W sumie...
Teatr
Strachy