Cipomóżdże.

11. Data: 2017-05-28 01:58:04

Temat: Re: Cipomóżdże.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> XLowisko prosze na sie zwazac -radykalizacja jezyka zzwyczaj POprzedza

Na razie, w odpowiedzi na radykalizację lewaków i islamu, zradykalizowałam
TYLKO język.

> radykalizacje czynow ;)

Poprzedziła. Po niedzieli idę podpisać deklarację członkowską RN. Dość już
bierności i gardłowania w necie.

12. Data: 2017-05-28 02:38:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 01:58:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
> przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

Cześć Ikselkus.
Dobrze, ze dziś tu zajrzałem.
Idz i podpisz, ale tylko wówczas, gdy statut RN zapewnia mniej więcej równą szansę
wyboru do władzach samorządowych i parlamentarnych kraju, a ich organizacja zgadza
się przynajmniej z następującymi zasadami:

Celem Stowarzyszenia jest prowadzenie działalności w zakresie:

1. Inicjowania i wspierania działań wzmacniających Rzeczpospolitą ze szczególnym
uwzględnieniem rozwiązań prospołecznych;

a) przy możliwie jak najdalej idącym poszanowaniu:
- wolności osobistej
- nienaruszalności własności prywatnej
- gospodarki wolnorynkowej

b) mających na uwadze następujące zasady:
- dobro narodu ponad korzyści osobiste
- dobro narodu nie upoważnia do ciemiężenia narodu
- dobro narodu nie upoważnia do ciemiężenia i zniewalania innych narodów

Jeśli jest inaczej nic nie podpisuj - jeśli prosić można:)

pozdrawiam,
jacek

13. Data: 2017-05-28 02:47:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 00:45, Ikselka pisze:
> [...]
dzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

> Nie. Ta pani powinna zadeklarować, że pną i jej najbliższa rodzina chętnie
> znajdą się w tej kluczowej dziesiątce....
>
> Dedykuję wszelkim tutejszym cvietkom i innym genderopojebom.

Śmietnik w twojej głowie właśnie dokonał przemieszania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-05-28 02:52:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 01:58, Ikselka pisze:

> Na razie, w odpowiedzi na radykalizację lewaków i islamu, zradykalizowałam
> TYLKO język.

W odpowiedzi na radykalizację się zradykalizowałaś. Serio? Faszyzm da
się mocniej zradykalizować?

> Poprzedziła. Po niedzieli idę podpisać deklarację członkowską RN. Dość już
> bierności i gardłowania w necie.

I tak właśnie wraca faszyzm. Historia niczego debili nie nauczyła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-05-28 02:56:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 01:58, Ikselka pisze:

> Poprzedziła. Po niedzieli idę podpisać deklarację członkowską RN.

Szybciutko szybciutko. Zanim was zdelegalizują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-05-28 03:04:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 02:56:28 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Szybciutko szybciutko. Zanim was zdelegalizują.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

nikt nikogo nie będzie delegalizował.
przyjdzie jeszcze czas, ze nawet legalizować
organizacji nie będzie potrzeby.

jacek

17. Data: 2017-05-28 03:37:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 02:53:10 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> się mocniej zradykalizować?

> I tak właśnie wraca faszyzm. Historia niczego debili nie nauczyła.

historia nauczyła, i to bardzo wiele.
a czy Ciebie, Piotrze, czegokolwiek współczesność?
czy chcesz, czy nie, każdy nieuzależniony od obcych wpływów rzad
jest dokładnie nacjonalistyczny, w rozumieniu:
Nacjonalizm (z łac. natio, ,,naród") - postawa społeczno-polityczna uznająca
naród za najwyższe dobro w sferze polityki. Głosi solidarność wszystkich
grup i klas społecznych danego narodu.

jacek

18. Data: 2017-05-28 03:46:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2017 o 02:38, j...@o...pl pisze:
> pozdrawiam,
> jacek

Cześć Jacek!

19. Data: 2017-05-28 04:12:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 03:46:35 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Cześć Jacek!

czesc Pinokio. czy chciales powiedziec,
ze wydluzyl, czy skrocil mi sie nosek:)?
i zauwaz, prosze, ze w tym przypadku
kazda z mozliwosci moze swiadczyc
na moja korzysc.
tak jak na niekorzysc - co tez oczywiste:)

jacek

20. Data: 2017-05-28 05:06:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Jacek!

acha, jeszcze jedna sprawa.
prawie nigdy klamstwo nie jest dobre,
chyba ze prowadzi do dobra
(ojejku, np. gdy hitlerowcy pytaja ciebie,
gdzie ten zyd, czy polak sie ukrywa, to proste).
sa tez male klamstewka, do ktorych przywyklismy;
jest to zle, choc nieraz sam takie stosuje, bo swiat
jest jaki jest.
nie, nie usprawiedliwiam w tym wzgledzie nikogo,
ani Ciebie, ani siebie.
po prostu za takie male klamstewka wstydze sie sam siebie.

jednakoz nigdy, przenigdy nie mozna klamac w sprawach wielkich,
czy duzych chociazby.
to takie elementarne zasady, na ktore kazdego czlowieka stac.

co to sa male klamstewka?
- dzwonilem do pana
- mialem nienaladowany telefon
(u mnie w tym przypadku to zazwyczaj prawda)

a ty po prostu w tym czasie spales, to i odebrac nie mogles.
to sa wlasnie, Pinokio, te male klamstweka, ktorych byc nie powinno.

i ktorym, jak imbecyle, caly czas sie poddajemy.

jacek

W sumie...
Teatr
Strachy