uciazliwa chrypka

1. Data: 2008-01-08 09:08:14

Temat: uciazliwa chrypka
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

caly czas dokucza mi uciazliwa chrypka. Wlasnie skonczylem kuracje
zinnatem (7 dni) przez jeden dzien byl spokoj a teraz znow chrypka
powrocila i mam taki ladny seksowyn gleboki glos (na szczescie powrocila
tylko chrypka -bez bolu gardla, kataru i goraczki)
Co brac zeby sie jej pozbyc - isla, vit a+e jakis syropek no wsasnie jaki?

PanTalon

2. Data: 2008-01-08 11:01:25

Temat: Re: uciazliwa chrypka
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] wrote:

> [...]
> tylko chrypka -bez bolu gardla, kataru i goraczki)
> Co brac zeby sie jej pozbyc - isla, vit a+e jakis syropek no wsasnie jaki?

www.borelioza.vegie.pl/jakleczyc.html - ten zestaw witamin i biopierwiastków
pokrywa w zasadzie całość zapotrzebowania na to, co organizm potrzebuje aby
bronić się przed nawracającymi infekcjami gardła. Oczywiście zignoruj
fragmenty dotyczące antybiotyków. Co do witaminy A+E, bez cynku niewiele
ona da.

Sprawdź przy okazji czy nie masz np alergii wziewnej, powiedzmy na kurz czy
na pleśnie, sprawdź czy nie masz krzywej przegrody która zmusza do
oddychania ustami i przesuszania gardła.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-08 17:31:54

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 10:08, "m[...]" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> tylko chrypka -bez bolu gardla, kataru i goraczki)
> Co brac zeby sie jej pozbyc - isla, vit a+e jakis syropek no wsasnie jaki?

Uciążliwa , długotrwała[ ponad kilka tygodni] chrypka jest wskazaniem
do szybkiej konsultacji laryngologicznej
pa
st,

Epilepsja u 3-letniego dziecka
przepuklina - nieustajacy problem pozabiegowy
Środki wspomagające
Silny bol w skroni
odbudowac sluzowke w gardle