uczucia

1. Data: 2004-06-24 10:56:00

Temat: uczucia
Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małżeństwo, a w zasadzie związek mojej koleżanki się psuje. Ona jest w 7
miesiącu, mają już jedno dziecko. Teraz zastanawia sie nad rozstaniem z
ojcem dzieci. Próbowałam jej wytłumaczyc, ze to nie najlepszy okres na
podejmowanie takich decyzji. Doskonale ją rozumiem bo sama jestem w o
miesiac bardziej zaawansowanej ciąży i wiem jak działają hormony. Podstawowy
problem jej zwiazku to jak twierdzi brak okazywania uczuc ze strony
partnera. On nie potrzebuje bliskości jak twierdzi. Wystarcza mu cmok na
dzień dobry i cmok na dobranoc, ewentualnie jakieś przytulenie w nocy. O
słowach typu kocham cię czy cos wtym stylu można zapomnieć. Uważacie ze
powinnam porozmawiać z tym facetem? Wytłumaczyc czego potrzeba kobiecie? nie
wiem czy potrafię. To jest mój dobry znajomy, ale nie wiem czy powinnam
wchodzic tak z butami w czyjeś życie, a druga sprawa czy można kogoś
przekonać do okazywania uczuć? Może to powinna być męska rozmowa? Doradźcie
proszę bo dziewczyna ma ciążę zagrożoną i boję się że rozstanie w obecnym
momencie moze spowodowac dalsze komplikacje. Widac że jej zależy na związku,
a z drugiej strony się męczy.
A może to ja się mylę i faktycznie dla nich lepiej zeby sie rozstali? Ja
patrzę przez pryzmat własnej osoby i bólu jaki by mi to sprawiło
Z niecierpliwościa czekam na uwagi
pozdrawiam
lola

2. Data: 2004-06-24 20:59:51

Temat: Re: uczucia
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loretta napisał:

> partnera. On nie potrzebuje bliskości jak twierdzi. Wystarcza mu cmok na
> dzień dobry i cmok na dobranoc, ewentualnie jakieś przytulenie w nocy. O
> słowach typu kocham cię czy cos wtym stylu można zapomnieć.

Faceci tak mają :(
A im bardziej chcemy czułości tym bardziej się oddalają :(
Dziwne typy.

Eulalka

3. Data: 2004-06-24 21:17:16

Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik loretta napisał:
>

> Faceci tak mają :(
> A im bardziej chcemy czułości tym bardziej się oddalają :(
> Dziwne typy.
>
> Eulalka
To wcale nie pocieszające
lolka

4. Data: 2004-06-24 22:12:25

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wcale nie pocieszające

Wiem - myślisz, że mnie to nie boli?

Eulalka

5. Data: 2004-06-25 07:28:04

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ten facet jest Twoim dobrym znajomym, to mozesz z nim delikatnie
porozmawiac i w kazdej chwili zakonczyc temat, jesli okaze sie, ze jemu te
uwagi nie odpowiadaja :>
Kobieta w ciazy faktycznie ma nieco inne potrzeby i mysle, ze mozna mu to
wyjasnic, a to, czy bedzie chcial cos z tym zrobic, czy nie, to juz inna
sprawa :) Probowac jednak warto, on moze sobie nie zdawac sprawy z tego, ze
cos jest nie tak. Jest facetem, a nasi panowie sa istotami malo domyslnymi
:]
powodzenia :)
pzdr
skrzato

6. Data: 2004-06-25 07:42:07

Od: "sawicki" <a...@m...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi to mowic ale chyba jedyne wyjscie to jakas terapia. Po pierwsze
pomaga po drugie nadaje nowy sens zwiazkowi w ktorym sie zyje.

7. Data: 2004-06-25 08:26:42

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem - myślisz, że mnie to nie boli?

Mnie też boli, ale zaczęliśmy terapię dla par :)

Margola

8. Data: 2004-06-25 09:12:58

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykro mi to mowic ale chyba jedyne wyjscie to jakas terapia. Po pierwsze
> pomaga po drugie nadaje nowy sens zwiazkowi w ktorym sie zyje.

byc moze, choc wazne jest to, czy wczesniej byly prowadzone rozmowy na temat
tego, czego dziewczyna sie spodziewa po zwiazku, a ile chce do niego wniesc
facet :> i z jakimi efektami :)
najwazniejsze, zeby checi byly po obu stronach :)
moj maz umie mnie przytulic i powiedziec, ze mnie kocha, przyzwyczailam sie
natomiast do tego, ze nie mam co liczyc na walentynke, czy kwiatki na
urodziny, bo on ni epamieta o tym i nie wynika to z braku milosci;
taki typ i takie wychowanie :]
to apel do matek synow ;))
pzdr
skrzato

9. Data: 2004-06-25 09:31:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> cos jest nie tak. Jest facetem, a nasi panowie sa istotami malo

A po co mamy się czegoś domyślać, nie lepiej się tego dowiedzieć wprost ?

Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2004-06-25 09:36:17

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A po co mamy się czegoś domyślać, nie lepiej się tego dowiedzieć
wprost ?

Dodam jeszcze że jest to pytanie podchwytliwe :)

Pozdrawiam
Andrzej

alkohol
ile za sprzątanie mieszkania ??
Ciąża
Re:Uczucia- warunkiem bycia w związku?
Re: Uczucia- warunkiem bycia w związku? [dosyć długie]