uczucie omdlenia

1. Data: 2004-05-13 15:23:15

Temat: Re: uczucie omdlenia
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red Scorpion" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c82bnf$ku7$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
> Zjechałem na pobocze i po pewnym czasie przeszło.
> To gwoli wstępu: zmierzam do tego, że zaniepokojony wczorajszymi objawami
> bez przerwy myślę o tym i "nasłuchuję" swojego orgazizmu pod kątem w/w
> objawów, co powoduje że po prostu co kilkadziesiąt minut wydaje mi się, że
> to nawraca - robią mi się wilgotne i zimne dłonie i mrowienie w nogach,
ale
> kiedy sobie "powiem", że to tylko złudzenia, to po chwili przechodzi. Czy
> jest możliwe, że wywołuję te objawy siłą podświadomości? Kiedy jestem

Zbadaj poziom POTASU i SODU w organiźmie.

2. Data: 2004-05-14 11:49:08

Temat: uczucie omdlenia
Od: "Red Scorpion" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
[...]
kiedy sobie "powiem", że to tylko złudzenia, to po chwili przechodzi. Czy to

3. Data: 2004-05-14 12:00:30

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbadaj serduszko koniecznie

4. Data: 2004-05-14 12:04:20

Od: "Red Scorpion" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zbadaj serduszko koniecznie

Trzy dni temu byłem akurat u kardiologa m.in na EKG. Jest ok.
Ciśnienie też mierzyłem, nie było jakichś alarmujących stanów.
Chodzi mi teraz głównie o psychologiczny aspekt wywoływania pewnych odczuć
czy stanów u siebie.

5. Data: 2004-05-14 12:18:35

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Red Scorpion wrote:

> [...]
> Ciśnienie też mierzyłem, nie było jakichś alarmujących stanów.
> Chodzi mi teraz głównie o psychologiczny aspekt wywoływania pewnych odczuć

Ze strony psychologicznej mogą być takie objawy, ale w takich
przypadkach pierw trzeba wykluczyć przyczynę somatyczną.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

6. Data: 2004-05-14 15:08:45

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy nie stalo sie to moze z glodu ???
Nieski poziom glukozy we krwi daje wlasnie takie efekty.

Simonto

7. Data: 2004-05-14 18:44:18

Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Red Scorpion wrote:
> [...]
> wydaje mi się, że to nawraca - robią mi się wilgotne i zimne dłonie i
> mrowienie w nogach, ale kiedy sobie "powiem", że to tylko złudzenia,

Moja kuzynka miala takie objawy prawie codziennie, odwiedzila wielu
lekarzy, miala robione badania serca, hormonow, itd. wszystko wychodzilo
ok., ale caly czas "mdlala", pomogl jej jeden z lekarzy, ktory kazal jej
jesc duzo bananow i pomidorow.

M.

zapalenie jajowodow
może i głupie pytanie ale...