uczulenie na farbe do wlosow

1. Data: 2003-02-17 21:23:36

Temat: uczulenie na farbe do wlosow
Od: "Triss Merigold" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

chcialabym pofarbowac sobie wlosy (feeria color booster pure spice power
;)))). nie wiem, czy robic sobie tzw. probe wrazliwosci, bo wiele razy cos
robilam z wlosami i jakos nie wyszlo bym byla uczulona. ale martwi mnie
jedno - jesli jej nie zrobie i jednak bede uczulona na te dana farbe, to
kiedy to sie ujawni? w trakcie nakladania farby czy tez moze pozniej "w
praniu;)))"???

triss merigold

1. Data: 2003-02-18 13:33:17

Temat: Re: uczulenie na farbe do wlosow
Od: "Kasia Walczyk" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Triss Merigold" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedno - jesli jej nie zrobie i jednak bede uczulona na te dana farbe, to
> kiedy to sie ujawni? w trakcie nakladania farby czy tez moze pozniej "w

Witaj
Ja farb w swoim życiu nakładałam już sporo i za każdym razem innej firmy,i
po żadnej jeszcze nie miałam uczulenia.Ostatnią była właśnie feria color
booster z koncentratem czystych pigmentów w kolorze intensywny fiolet i
muszę stwierdzić że po raz pierwszy paliła mnie skóra na głowie,szczypały
oczy i drapało w gardle.Nie są to zapewne symptomy uczulenia,ale jedno jest
pewne ta farba jest strasznie "mocna".
A efekt końcowy w moim przypadku marny,mam bardzo ciemne włosy(farbowane) i
pewnie dlatego trudno było zmienić ich odcień.

Pozdrawiam Kasia.

1. Data: 2003-02-19 02:12:44

Od: "Deni" <d...@N...iwroclaw.com> szukaj wiadomości tego autora

> uczulona na te dana farbe, to kiedy to sie ujawni? w trakcie
> nakladania farby czy tez moze pozniej "w praniu;)))"???
>
> triss merigold

Test uczuleniowy robi sie na 24 godziny przed farbowaniem
(z tego co pamietam) wiec uczulenie moze sie ujawnic w
ciagu jednej doby- czyli " w praniu" :)

Deni

Coś skutecznego i Kados
[market] Garsc informacji o nowych produktach THALGO
[ot i prywata] Do dziewczyn z 3m
Czy Sląsk się kiedyś spotka?
Strona grupy ?