ufffff

1. Data: 2001-11-30 19:04:53

Temat: ufffff
Od: "basia" <b...@n...sikornik.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeden sernik się piecze (już czuć zapach:) ) druga blaszka sernika czeka w
kolejce - dwie blaszki nijak nie chciały się razem zmieścić, ciasto kruche
na spód jabłecznika już czeka w lodówce, a jabłka podsmażone w rondelku,
dwukolorowe ciasto na kakaowe ślimaczki (przepis z grupy) też już
zagniecione...no to teraz czas na piernik:)) szkoda, że mam tylko jeden
piekarnik:((
No bo jak tu nie upiec skoro dziś Andrzeja a za dwa dni Barbary?? :-))

aha - w czasie pisania maila zaszła zmiana: jedna blaszka sernika
wywędrowała z piekarnika, druga trafiła do środeczka. Idę zająć się
jabłecznikiem.

miłego weekendu wszystkim życzę:))))
Baś

1. Data: 2001-11-30 19:33:00

Temat: Re: ufffff
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo jak tu nie upiec skoro dziś Andrzeja a za dwa dni Barbary?? :-))

No jak to imienniczko, nasze swieto za 4 dni a nie za dwa, chyba ze Ty już
ten tego, procentowo swietujesz i rachuba czasu troche kiepska ;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-30 19:36:10

Od: "basia" <b...@n...sikornik.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

No faktycznie za dwa dni, ale w rodzinnie obchodzimy w niedzielę - ojciec
jako Andrzej przyjmuje hołdy rodziny, a ja jako Barbara. A przyjaciół
zaprosiłam na następną sobotę - i stąd ten piernik - przynajmniej jak poleży
to będzie jeszcze lepszy. pod warunek że w ogóle wyjdzie, bo właśnie
odkryłam że ma jakieś nadprogramowe grudki:(( i nie mam wysokiej blaszki, a
byłam przekonana że jest... cos muszę wykombinować:))

pozdrówka
Baś
"Barbara" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> No jak to imienniczko, nasze swieto za 4 dni a nie za dwa, chyba ze Ty już
> ten tego, procentowo swietujesz i rachuba czasu troche kiepska ;-)))
>

> pozdrawiam
> Basia

Przepis na salatke z burakow...
Ale draka! Zrobilam babke