ujędrnienie biustu

1. Data: 2005-01-23 20:11:23

Temat: ujędrnienie biustu
Od: "Zuza" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny
wiecie co widzialam ostatnio na alllegro , tak iprzyrząd do ujędrnienia
biustu rozmawialam ze znajoma i mowila ze działa cowy o tym myslicie ?
w sumie tanio jak za takie "cudo" tylk oczy dziala ?

Jestem tu nowa i nie wiem czy można wpisać link do allegro
jest to aukcja numer 39739072

Zuza

1. Data: 2005-01-24 09:48:31

Temat: Re: ujędrnienie biustu
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza <y...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> w sumie tanio jak za takie "cudo" tylk oczy dziala ?
>
> Jestem tu nowa i nie wiem czy można wpisać link do allegro

IMO bardzo ladnie wpisalas :) Witaj na PRU :)

Hej, wez sobie lepiej hantelki 3kg i porob po 3 serie 20 powtorzen dziennie
roznych cwiczen wzmacniajacych miesnie klatki piersiowej. Idz na silownie -
kazdy instruktor powie Ci, jakie masz robic, jak masz kase, to lepiej wlasnie
na silownie pochodzic, przy duzych oszczednosciach podnosisz w domciu butelki
z woda i masz ten sam efekt. Urzadzenia kupowane do domu maja dwie wady:
1. szybko sie nudza i porastaja kurzem
2. wykonanie maja w wiekszosci badziewne_lamane_na_dziadowskie, ze sie tak
kolokwialnie wyraze, co w efekcie daje pkt1 (porastaja kurzem)

Tu jeszcze dochodzi niewiadoma, co z serduchem, jak sie jakimis kablami do
prundu podlaczysz i ten prund Ci kolo pikawki bedzie lotol ;-))

Zasada tego cuda z dzurka jest taka, jak cwiczen z lekkim obciazeniem:
wzmocnic miesnie, samego tluszczyku biustu od niczego nie przybedzie, no
chyba, ze przytyjesz, to Ci wszedzie przybedzie, ale pewnie nie o oto
chodzilo ;-))))

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-01-24 09:49:38

Od: "Zuza" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy IMO i PRU

1. Data: 2005-01-24 11:41:32

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> co to znaczy IMO i PRU

IMO - in my opinion = moim zdaniem

PRU to skrót nazwy naszej grupy: Pl.Rec.Uroda

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-24 14:53:20

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza <y...@w...pl> napisał(a):
> wiecie co widzialam ostatnio na alllegro , tak iprzyrząd do ujędrnienia
> biustu rozmawialam ze znajoma i mowila ze działa cowy o tym myslicie ?
> w sumie tanio jak za takie "cudo" tylk oczy dziala ?

zamiast przyrządów polecam opcję najtańszą, ale skuteczną: pompki damskie
(takie na kolanach). nawet hantli nie potrzeba ;)

1. Data: 2005-01-24 15:34:07

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza w aktach news:ct2gcg$204$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a) co
następuje:
> co to znaczy IMO i PRU

IMO- in my opinion
PRU- to nazwa tej grupy czyli pl.rec.uroda:)
Poszukaj sobie skrótów usnetowych, bo czasami bez tego ciezko:)
Pozdrawiam,
Arcole

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

1. Data: 2005-01-24 16:12:42

Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> zamiast przyrządów polecam opcję najtańszą, ale skuteczną: pompki damskie
> (takie na kolanach). nawet hantli nie potrzeba ;)
>

> --
Potwierdzam :))
np. ja 20 pompek rano i wieczorem + hantle 2 lub 3 razy w tyg - jak mi sie
chce... a do tego serum Bikini Bielendy codziennie i naprawdę efekt b.
dobry - moja siostra z serum bez ćwiczeń - mizernie, no ale nie da sie
przekonać bo lenistwo pospolite :D

Pozdrawiam Syl.

woda podobna do life by Eprit
Tipsy zelowe - problem :((