ukaszenia komarzyc

1. Data: 2007-08-08 20:25:58

Temat: ukaszenia komarzyc
Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

witam
ostatnio uslyszalem w radiu reklame jakiejs masci/kremu do zastosowania po
ukaszeniu przez komarzyce (ech wstretny narod :P ), co to niby w ciagu 5
minut eliminuje toksyny wstrzykniete przez komarzyce...
z racji tego, ze u mnie tak szybko to wszystko nie ustepuje po ukaszeniu
(swedzenie, bable), wiec chcialem wyprobowac, ale... no wlasnie zapomnialem
nazwy tego wynalazku....
Czy jest ktos, kto wie, o co moze sie rozchodzic i moze rzucic nazwa
produktu? (ewentualnie jak nie, to jakis inny, szybko skuteczny produkt)
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam

Anxiety

2. Data: 2007-08-08 20:59:47

Temat: Re: ukaszenia komarzyc
Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy jest ktos, kto wie, o co moze sie rozchodzic i moze rzucic nazwa
> produktu? (ewentualnie jak nie, to jakis inny, szybko skuteczny produkt)

O to samo pytałem dwa dni temu.
Odpowiedzi jakiej oczekiwalem nie dostalem, ale
moze Tobie sie uda...

Pozdrawiam
dentist

3. Data: 2007-08-08 21:21:44

Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"dentist" <d...@...pl> wrote in message

> O to samo pytałem dwa dni temu.
> Odpowiedzi jakiej oczekiwalem nie dostalem, ale
> moze Tobie sie uda...

rzeczywiscie, moje niedopatrzenie
w takim razie przepraszam za niepotrzebny balagan

4. Data: 2007-08-09 06:42:49

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyeliminowac toksyny mozna tylko w jeden sposob- zabijajac komara zanim
ukasi ;-) a chodzilo zapewne o Fenistil, ktory dzialajac antyhistaminowo
zmniejsza objawy ukaszenia

tomasz

5. Data: 2007-08-09 06:56:40

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anxiety napisał(-a):
> ostatnio uslyszalem w radiu reklame jakiejs masci/kremu do zastosowania po
> ukaszeniu przez komarzyce (ech wstretny narod :P )
To komarzyce kąsają? Nie wiedziałem.

--
Krzysiek, EBP
Rzeczpospolita Polska v. 0.IV.1 pre-pre-alfa

6. Data: 2007-08-09 07:25:12

Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:7wvv0h7cx2c7.oy8ucrqmescv$.dlg@40tude.net...

> To komarzyce kąsają? Nie wiedziałem.

Tylko komarzyce. Komary to porządne chłopy :)
Poza tym są duzo duzo większe i zywią się nektarem,
a nie jak te krwiopijcze baby...:)

pozdrawiam
dentist

7. Data: 2007-08-09 08:06:01

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyeliminowac toksyny mozna tylko w jeden sposob- zabijajac komara zanim
> ukasi ;-) a chodzilo zapewne o Fenistil, ktory dzialajac antyhistaminowo
> zmniejsza objawy ukaszenia

jest polski odpowiednik fenistilu - jest bialy a nie bezbarwny jak fenistli
i jest z 2-3x tanszy do fenistilu;
nazwet zapomnialem, ale w aptece beda wiedziec;

8. Data: 2007-08-09 08:46:30

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dentist napisał(-a):

> Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:7wvv0h7cx2c7.oy8ucrqmescv$.dlg@40tude.net...
> Tylko komarzyce. Komary to porządne chłopy :)

Jesteś pewien ;)? Jako osoba złośliwa i drobiazgowa sugeruję tylko, że
komarzyca NIE jest samicą komara. Tak jak sarna nie powinna zostać żoną
jelenia...

--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

9. Data: 2007-08-09 09:25:56

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) pisze 2007-08-09 10:46:

> Jesteś pewien ;)? Jako osoba złośliwa i drobiazgowa sugeruję tylko, że
> komarzyca NIE jest samicą komara. Tak jak sarna nie powinna zostać żoną
> jelenia...

A nie myślisz czasem o komarnicy?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

10. Data: 2007-08-09 09:29:27

Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:14lk6o9ucgmwd.1rd9czd518i9u.dlg@40tude.net...

> Jesteś pewien ;)? Jako osoba złośliwa i drobiazgowa sugeruję tylko, że
> komarzyca NIE jest samicą komara. Tak jak sarna nie powinna zostać żoną
> jelenia...

Napisałem nazwę nasuwającą się automatycznie - chodzi o samicę
komara, nie wnikając czy to komarzyca czy co innego :)

pozdrawiam
dentist

Mam prośbę - badanie histopatologiczne
Badanie krwi "z palca"