ukaszenia komarzyc

11. Data: 2007-08-09 11:10:10

Temat: Re: ukaszenia komarzyc
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawy zapomnialem, ale w aptece beda wiedziec;

zapytaj o comarol albo komarex

12. Data: 2007-08-09 13:38:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(-a):

> A nie myślisz czasem o komarnicy?
Widać jestem już jedną nogą (półkulą?) na urlopie ;-)

--
Krzysiek, EBP
Histora nigdy nie wyleczy żadnego narodu z flustracji

13. Data: 2007-08-09 13:44:27

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałem nazwę nasuwającą się automatycznie - chodzi o samicę
> komara, nie wnikając czy to komarzyca czy co innego :)
>
> pozdrawiam
> dentist

Witam
Sądzę że można ją (samicę komara) nazwać komarzycą, chociaż saperka to nie
żona sapera :)
Jeśli chodzi o komary to krew piją TYLKO samice komara - jest to im
potrzebne do złożenia jaj. Natomiast jeśli chodzi o komarnice to
są szkodniki roślin. Kształtem prypominają duuuże komary, czasami wlatują do
mieszkań, ale nie piją krwi!
Pozdrawiam - Waldek

14. Data: 2007-08-09 17:59:08

Temat: Mam tą nazwę !
Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> napisał w wiadomości

> Czy jest ktos, kto wie, o co moze sie rozchodzic i moze rzucic nazwa
> produktu? (ewentualnie jak nie, to jakis inny, szybko skuteczny produkt)
> Z gory dziekuje za pomoc

Entil.

:)

15. Data: 2007-08-09 20:27:34

Temat: Re: Mam tą nazwę !
Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"dentist" <d...@...pl> wrote in message

> Entil.
>
> :)

dzieki wielkie, jutro ide szukac w aptece ;)

16. Data: 2007-08-11 10:59:25

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anxiety" napisał:

> dzieki wielkie, jutro ide szukac w aptece ;)

http://www.i-apteka.pl/p/pl/10155/entil_zel_30g.html

Taa... wodorotlenku sodu bym sobie jednak na rękę nie kładła :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Mam prośbę - badanie histopatologiczne
Badanie krwi "z palca"