układ limfatyczny

1. Data: 2003-06-28 16:01:12

Temat: układ limfatyczny
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie całkiem OT...

Chodzę sobie na takie zabiegi "bodymix", które mają mnie uwolnić od
cellulitu. Zobaczymy.
Kosmetyczka, ktora mi je robi powiedziala, ze powinnam zrobic sobie badania
układu limfatycznego - bo mój organizm zatryzmuje wodę...czy jakoś tak.
Czy któraś z Was robiła coś takiego?
Albo może ma jakieś spsoby na tą cholerną limfę?

BTW - dam znać jak działają te zabiegi.
Narazie jestem po tygodniu codzinnych masaży ręcznych i -2cm w biodrach :)

pozdrawiam

Sandra

1. Data: 2003-06-28 22:16:30

Temat: Re: układ limfatyczny
Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> układu limfatycznego - bo mój organizm zatryzmuje wodę...czy jakoś tak.

Jeżeli jesteś istotą, którą można określić jako organizm biologiczny
zbudowany z organicznych związków węgla (zwanych białkami) to bez wątpienia
zatrzymujesz wodę i radzę z tego nie rezygnować.

Natomiast jeżeli jesteś ze stali to zatrzymywanie wody może prowadzić do
korozji i wtedy rzeczywiście należy z tym walczyć.

PA

1. Data: 2003-06-28 22:37:54

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bdl451$2g1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Natomiast jeżeli jesteś ze stali to zatrzymywanie wody może prowadzić do
> korozji i wtedy rzeczywiście należy z tym walczyć.

Nudzi Ci się? :/

Sandra

1. Data: 2003-06-29 06:20:36

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> [...]
> Czy któraś z Was robiła coś takiego?
> Albo może ma jakieś spsoby na tą cholerną limfę?

Na zatrzymywanie wody jest kilka sposobow - albo wlasnie masaz (czyli
powinno pomagac ^_^), albo duzo ruchu (podobno pobudza przeplyw, albo
cos moczopednego (odpowiednie ziolka lub zwykle truskawki). Jak
znajdziesz cos lepszego, to mi powiedz, bo mi przez to dranstwo potrafi
przybyc (lub ubyc) 4 cm w talii w ciagu jednej nocy :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-29 09:51:46

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Na zatrzymywanie wody jest kilka sposobow - albo wlasnie masaz (czyli
> powinno pomagac ^_^), albo duzo ruchu (podobno pobudza przeplyw, albo
> cos moczopednego (odpowiednie ziolka lub zwykle truskawki).

Z moczopędnymi ziółkami to radziłabym uważać...

> Jak znajdziesz cos lepszego, to mi powiedz, bo mi przez to dranstwo
potrafi
> przybyc (lub ubyc) 4 cm w talii w ciagu jednej nocy :(

Znam jeden, jak dla mnie niezawodny sposób: dietka polegająca na piciu dużej
ilości niegazowanej wody i spożywaniu pokarmów o niskim indeksie
glikemicznym :)

1. Data: 2003-06-29 11:02:50

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Lara wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Z moczopędnymi ziółkami to radziłabym uważać...

No, codziennie to nie mozna, ale czasami (np jesli nastepnego dnia jest wazne
wyjscie) to nie zaszkodzi.

> potrafi
>
> Znam jeden, jak dla mnie niezawodny sposób: dietka polegająca na piciu dużej
> ilości niegazowanej wody i spożywaniu pokarmów o niskim indeksie
> glikemicznym :)

Taaa.... ja tak juz od dawna. A moje cialo nadal swoje :(
--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-29 11:50:56

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, codziennie to nie mozna, ale czasami (np jesli nastepnego dnia jest
wazne
> wyjscie) to nie zaszkodzi.

Kupiłam sobie skrzyp i piję, tak ak jest napisane, 3-4 razy dziennie...

Masaże dają rezultaty :) ale czy to tak na stałe? Czy muszę przeszkolić TŻ
do masaży? ;)

Sandra

www.california-fitness.p l
Nakładanie cieni.
golenie pach woskiem?
[Łódź] Joko, Diadem, Inglot i wiele innych
ratunku - kolor włosów