ulga

1. Data: 2002-03-26 18:31:31

Temat: ulga
Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj rozliczalem sie z fiskusem. w swoim zeznaniu podatkowym odliczylem
ulge dla ON z I grupa, ale pani w skarbowce powiedziala, ze ta ulga jest
tylko dla niewidzacych korzystajacych z przewodnika lub ON jezdzacych na
rehabilitacje,czy to prawda?
Tomek

2. Data: 2002-03-26 19:57:32

Temat: Re: ulga
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dymitr" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ulge dla ON z I grupa, ale pani w skarbowce powiedziala, ze ta ulga jest
> tylko dla niewidzacych korzystajacych z przewodnika lub ON jezdzacych na

Musisz pokazac tej Sz.P. pani ze skarbowki
na jaki art. ustawy sie powolujesz
bo niektore tyle wiedza co zje...

(Art. 26 ust. 7a pkt. 7 ustawy o p.d.o.f.),

[.....]

pkt. 7 ustawy
opłacenie przewodników osób niewidomych I lub II grupy inwalidztwa
oraz osób z niepełnosprawnością narządu ruchu
zaliczonych do I grupy inwalidztwa, w kwocie nie przekraczającej
w roku podatkowym trzykrotności najniższego wynagrodzenia za pracę
ogłaszanego na podstawie odrębnych przepisów,
za grudzień roku poprzedzającego rok podatkowy,

[.....]

pkt. 7c. ustawy
Podstawą do odliczenia wydatków, o których mowa w ust. 7a,
jest posiadanie dowodu poniesienia tych wydatków,
z wyjątkiem wydatków, o których mowa w ust. 7a pkt 7, 8 i 14.

--

-
Pozdr.....

3. Data: 2002-03-26 20:43:48

Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Ci Szymon bardzo za informacje
serdecznie pozdrawaim!
Tomek

Użytkownik "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest posiadanie dowodu poniesienia tych wydatków,
> z wyjątkiem wydatków, o których mowa w ust. 7a pkt 7, 8 i 14.

świadoma eksterminacja
POMOC OFIAROM WYPADKÓW
Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
pytanie o IRC
Zaklad aktywnosci zawodowej