świadoma eksterminacja

1. Data: 2002-03-26 13:03:33

Temat: świadoma eksterminacja
Od: "debme" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minister Zdrowia podwyższa ceny leków, w wielu przypadkach w sposób
drastyczny. Przykładem może być Zoladex lek stosowany w chorobie
nowotworowej, bez którego chory skazany jest na śmierć. Lek do tej pory był
refundowany w 100% . Od kwietnia nie będzie refundowany, a cena miesięcznej
dawki wynosi blisko 800 zł.
Minister Pracy ma zamiar ograniczyć możliwość pracy rencistom i emerytom.
Rencista nie otrzyma leku za darmo, bo jeden Minister Zdrowia się na to nie
zgadza. Rencista nie może sobie dorobić, aby stać go było na zakup leku, bo
Minister Pracy się na to nie zgadza. Bez leku rencista umrze. Nie można tego
inaczej nazwać jak świadomą eksterminacją ludzi chorych i słabych.
By bogaci mogli żyć dostatnio chorzy, słabi i biedni muszą umrzeć!

2. Data: 2002-03-26 15:44:43

Temat: Re: świadoma eksterminacja
Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nazwałbym to tak: Rząd p.L.MILLERA usilnie pracuje nad "ostatecznym
rozwiązaniem kwestii ży... emerytów i rencistów".Jeden p.minister może
nie dać rady ale zgrany zepsuł ministrów to kto wie??????

--
Jacek z Nowego Sącza
Użytkownik debme <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

3. Data: 2002-03-26 20:53:37

Od: k...@p...onet.pl (Kontestator) szukaj wiadomości tego autora

Jednym słowem, grunt, że jest lepiej jak będzie!

"Znaleźć wrażliwych ludzi, którzy czują to, co my, jest z pewnością
największym szczęściem
na ziemi."
Carl Spitteler

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

4. Data: 2002-03-27 13:29:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

debme napisał(a):

> [...]
> refundowany w 100% . Od kwietnia nie będzie refundowany, a cena miesięcznej

listy jeszcze nie ma - to i debatować nie ma nad czym

> [...]
> Minister Pracy się na to nie zgadza. Bez leku rencista umrze. Nie można tego
> inaczej nazwać jak świadomą eksterminacją ludzi chorych i słabych.

Ostatni pomysł - aby ograniczyć łączne dochody (rent/emarytura + pensja) jeżeli
limit bytłby przemyślany, byłoby to bardziej uczciwe niż teraz - oczekajmy na
fakty, a nie opierajmy się na mediach.

> By bogaci mogli żyć dostatnio chorzy, słabi i biedni muszą umrzeć!

Taka jest zasada ewolucji - dobór naturalny :-((

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

POMOC OFIAROM WYPADKÓW
Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
pytanie o IRC
Zaklad aktywnosci zawodowej
dla dziwczat/kobiet z Warszawy