uosobiona ohyda - zło wcielone

1. Data: 2009-03-02 21:50:49

Temat: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

człowiek sztuki, mediów, polityki - jednym słowem osoba publiczna,
która budzi w was najwyższą ohydę i niesmak - obrzydzenie.
że na sam jego widok chce się rzygać i zastanawiacie sie dlaczego świat
jeszcze nosi takich skurwysynów.
no a jak nie macie takich, to kogo najbardziej po prostu nie lubicie?

kim on jest?

można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

2. Data: 2009-03-02 22:08:19

Temat: Re: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>
gohkbv$vjn$...@n...onet.pl

[...]
> no a jak nie macie takich, to kogo najbardziej po prostu nie lubicie?
>
> kim on jest?
>
> można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

nie potrafię się zdecydować na któregoś konkretnego, pojedynczego pisiorka

saulo

3. Data: 2009-03-02 22:38:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>
> gohkbv$vjn$...@n...onet.pl
>
> [...]
>
> nie potrafię się zdecydować na któregoś konkretnego, pojedynczego pisiorka

o masz, jaki nietypowo nagle niezdecydowany :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

4. Data: 2009-03-02 23:02:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości
> [...]
> kim on jest?

> można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

Po zastanowieniu - Karski Karol. Wózkowy z Cypru i poseł RP V i VI
kadencji.

michał

5. Data: 2009-03-02 23:07:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Po zastanowieniu - Karski Karol. Wózkowy z Cypru i poseł RP V i VI
> kadencji.

a to dziwne. na prawdę on tak może działać?
nie posądzałbym go o to.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

6. Data: 2009-03-02 23:14:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to dziwne. na prawdę on tak może działać?
> nie posądzałbym go o to.

Tak. Ma czerwona klipę i do ludu mówi jak do durniów. Ale najwżniejsze
jest to, że tuż obok mojego miejsca zamieszkania ma swoje biuro
poselskie. Taki oszklony lokal sklepowy z jego i PiS-owskimi (o
przepraszam: Prawa i Sprawiedliwości) symbolami i emblematami. Często
tamtędy przechodzę i nie wiedzieć dlaczego myślę o okazałej zwyklej
czerwonej cegle...
No to chyba wystarczy powodów? :)

michał

7. Data: 2009-03-02 23:38:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Tak. Ma czerwona klipę <...>

a szto eto ta "klipa"?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

8. Data: 2009-03-03 05:29:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 00:38, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> a szto eto ta "klipa"?
>
> --
> Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Czerwona od napojów wyskokowych lub przemrożona... :-)

9. Data: 2009-03-03 07:25:08

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
>
> kim on jest?
>
> można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

Kwaśniewski Aleksander.. Trudno znaleźć na naszej scenie politycznej
bardziej zakłamaną kreaturę..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

10. Data: 2009-03-03 07:52:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>
gohp8p$118$...@i...gazeta.pl

[...]

Tak, to mocny kandydat.

Saulo

Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...