upadek grupy

1. Data: 2007-07-19 19:47:11

Temat: upadek grupy
Od: "Ania" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z przykrością obserwuję upadek grupy.
Dawniej w tak owocowo-warzywnym okresie tętniło tu życie kulinarne.
Można było nawet nie właczając się do rozmowy podpatrzeć jakiś smaczny
pomysł.
Pojawiały się takie zacne osoby jak Magdalena Bassett ze swoim ciastem
owocowym, czy wiecznie zagoniona Krysi Thomson, Władysław karmił sikorki i
inni. Nie sposób wszystkich wymieniać.
Teraz grupa całymi dniami świeci pustkami.
Może to i wina czasów - zasoby sieci są teraz duże i można szybko znaleźć
przepis, zresztą tu tez jak się zapytać, to zdarza się często, że ktoś
odburknie:"gooogle"
Poza tym imho ludzie żra teraz byle co na gotowo, nikomu nie chce się
gotować

z pewnym takim smutkiem
Ania

2. Data: 2007-07-19 22:02:30

Temat: Re: upadek grupy
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> [...]
> odburknie:"gooogle"
> Poza tym imho ludzie żra teraz byle co na gotowo, nikomu nie chce się

Bo mnie tu zabrakło :-)
Zastanawiam się leniwie nad powrotem... Mam tylko wątpliwości co do tej
zacnej osoby z ciastem - bo raczej jej towarzystwo mi tu ewidentnie nie
odpowiada... No, ale jeśli zdecyduję się wrócić, to zobaczysz, Aniu, jak
się zaraz grupa ożywi :-))))))))
;-P

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

3. Data: 2007-07-20 07:25:55

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
>Z przykrością obserwuję upadek grupy.
> Pojawiały się takie zacne osoby jak Magdalena Bassett ze swoim ciastem
> owocowym, czy wiecznie zagoniona Krysi Thomson, Władysław karmił sikorki i

Aniu, masz rację. W sumie właśnie tych trzech wymienionych przez Ciebie osób
brakuje tu najbardziej...

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

4. Data: 2007-07-20 07:33:04

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <A...@o...pl> napisał(a):

> Pojawiały się takie zacne osoby jak Magdalena Bassett ze swoim ciastem
> owocowym, czy wiecznie zagoniona Krysi Thomson, Władysław karmił sikorki i
> inni. Nie sposób wszystkich wymieniać.

A poczatek obecnej fazy upadku był taki, że pojawiły się następne osoby, nie
mające zupełnie nic do powiedzenia /a i niewiele do zapytania - czyli de
facto nie interesujące się tematyką grupy/, które zaczęły głośno wrzeszczeć
o moderowaniu, odsunięciu innych od pisania, obrażając i pyskując na tych,
których nie lubią /mimo, że ich osobiście nie znają/. Powstała gęsta, duszna
atmosfera wzajemnych oskarżeń i oszczerstw. I tak oto - część się
poobrażała, część przestała się odzywać - a obrończynie jakości grupy /bo w
przeważającej mierze były to panie/ poszły sobie - bo w dalszym ciągu nic
nie mają ani do powiedzenia, ani do zapytania. A i czepić się ostatnio jakby
nie miały czego/kogo.

Ania

5. Data: 2007-07-20 07:36:42

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zacnej osoby z ciastem - bo raczej jej towarzystwo mi tu ewidentnie nie
> odpowiada... No, ale jeśli zdecyduję się wrócić, to zobaczysz, Aniu, jak

Mam nadzieje ze pokazujesz sie tylko na chwile i sobie pojdziesz DURNA BABO!
Idz juz idz.

*************

6. Data: 2007-07-20 08:00:00

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"beton" <r...@r...neostrada.pl> wrote in message

> Idz juz idz.

Przerób się na kruszywo skorodowany betonie.

7. Data: 2007-07-20 09:51:20

Od: "martertor" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "beton" <r...@r...neostrada.pl> wrote in message

> Przerób się na kruszywo skorodowany betonie.

kolega Panslavista, jak zawsze mątewaryst kultury dyskusji

eni

8. Data: 2007-07-20 10:29:27

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"martertor" <m...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kolega Panslavista, jak zawsze mątewaryst kultury dyskusji
>
> eni

Hm, zależy jak dla kogo - mów mi Guliwer...

9. Data: 2007-07-20 10:32:46

Od: "martertor" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, zależy jak dla kogo - mów mi Guliwer...

zważ bucu, że pisząc na tę grupę znajdujesz się w krainie Olbrzymów

eni

10. Data: 2007-07-20 10:49:30

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zważ bucu, że pisząc na tę grupę znajdujesz się w krainie Olbrzymów
>
> eni

Dobrze, że mam monitor bucu - zbyt opaliłem sobie plecy wczoraj, aby schylać
się do takiego pajacyka...

Greckie kotleciki z grilla?
zdjecie 'panslavisty' z zona i psem
restauracja Roma Warszawa