upadek grupy

21. Data: 2007-07-20 20:18:34

Temat: Re: upadek grupy
Od: "@rtur" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Z przykrością obserwuję upadek grupy.

Przeciez ten upadek trwa juz dobre 3 lata. Moze wiecej.
Wsrod poszukiwan dziatek, opluwania sie, antysemityzmu, pytan "zresz kupe"
znajduja sie czasem rowniez jakies przepisy.
Bedzie gorzej.

22. Data: 2007-07-20 20:40:50

Od: "dzdzownica" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@rtur" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez ten upadek trwa juz dobre 3 lata. Moze wiecej.

Więcej.
Za upadek grupy odpowiedzialna jest magdalena bassett, która nie potrafiła
sprostać reklamie i promocji, jaką zrobiły jej tutaj kucharki.
A która ileś tam lat temu (kto by się zjmował liczeniem tych lat) ogłosiła
schizmę na hooYA, gdzie założyła konkurencyjna kuchnię.
Kucharki wyszły z prk bijąc w kotły i trzaskając talerzami.
"nowa kuchnia", bo tak się to nazywało na hooYa zdechła po miesiącu.
Zniesławione kucharki próbowały wracać na prk, ale już nie było dla nich
tego dawnego miejsca - tych kląskań "madziu", "krysiu" , "basiu".
Próbowały jeszcze zaznaczać swoją dawną obecność, ale wobec braku
zainteresowania pogrążyły się w nazwijmy to ... wirualnym niebycie.

> Wsrod poszukiwan dziatek, opluwania sie, antysemityzmu, pytan "zresz kupe"
> znajduja sie czasem rowniez jakies przepisy.

Eeee tam przepisy
Jakieś przepisiki!

> Bedzie gorzej.

No bo eltarność dostępu do internetu przestała być elitarnością i dawna
formuła grup dyskusyjnych usenetu - bądź co bądź uniwersyteckiej sieci -
została sprowadzona do poziomu "czatów"

Dlatego tez nie warto tu zaglądać, bo tu same oszłomy siedzą.
Czasem odezwie się ktoś ze starej gwardii, ale rzadko.

dżdżownica

23. Data: 2007-07-20 21:28:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@rtur napisał(a):

> Przeciez ten upadek trwa juz dobre 3 lata. Moze wiecej.
> Wsrod poszukiwan dziatek, opluwania sie, antysemityzmu, pytan "zresz kupe"
> znajduja sie czasem rowniez jakies przepisy.
> Bedzie gorzej.

Więcej przepisów?
;-D

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

24. Data: 2007-07-21 16:31:11

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

dzdzownica wrote:
> Za upadek grupy odpowiedzialna jest magdalena bassett, [...]
> dżdżownica

Jak gorzka jest ci ta nie odwzajemniona milosc - wypisujesz bzdury na
moj temat od tylu lat, ze wszystkim to sie dawno znudzilo, a ty biedaku,
niekochany, niechciany, tluczesz ten sam temat ad nauseam. W KFie
gnijesz sobie razem z tym drugim trepem, ktory zniszczyl grupe. Trzymaj
sie jednego nicka, bo juz nudne jest to ciagle wrzucanie cie do smieci.

25. Data: 2007-07-21 17:55:11

Od: "hani" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dlatego tez nie warto tu zaglądać, bo tu same oszłomy siedzą.
> Czasem odezwie się ktoś ze starej gwardii, ale rzadko.

Niesmacznie to tu sie zrobiło od Ciebie oszołomie i jak się okazuje skutecznie
działasz już od kilku lat. Gratulacje

26. Data: 2007-07-21 18:12:13

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hani" <h...@v...pl> wrote in message

> Niesmacznie to tu sie zrobiło od Ciebie oszołomie i jak się okazuje
skutecznie
> działasz już od kilku lat. Gratulacje

Hm, szkoda, że z Tobą nie można się dogadać.

27. Data: 2007-07-21 18:27:45

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hani" <h...@v...pl> napisał w wiadomości

> Niesmacznie to tu sie zrobiło od Ciebie oszołomie i jak się okazuje
> skutecznie
> działasz już od kilku lat. Gratulacje

Dziękuję, dziękuję.
No, tylko bez hołdów.
Tamten etap grupy mamy szczęśliwie już za sobą.
Rzeczywiście mój wielki wkład w budowę nowoczesnej demokratycznej grupy prk
jest niezaprzeczalny.
Z zaścianka kucharek wzajemnie, według babskich obyczajów, wyjadających
sobie resztki pożywienia z przerw międzyzębowych i polowań czarownic na
każdego, kto czarownicą nie jest, zrobiła się grupa otwartą i dostępną dla
każdego.
Czasem tylko Panslavista swawoli, ale wolę Jego rubaszność od tego kląskania
diumadziumadziuma dziu.

dżdżownica

28. Data: 2007-07-21 18:30:54

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
> każdego.
> Czasem tylko Panslavista swawoli, ale wolę Jego rubaszność od tego

Nie bierz podszywańców za mnie... Nie atakowany - nie oddaję.

29. Data: 2007-07-22 10:45:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica napisał(a):
> [...]
> każdego.
> Czasem tylko Panslavista swawoli, ale wolę Jego rubaszność od tego kląskania

Cześć, DżuDżu!
Chodź no na "psychologię", co? Bo tutaj za ciasno...
Oni nie lubią w kuchni przeciągów i muzyki :-/

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

30. Data: 2007-07-22 11:33:30

Od: "dzdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Cześć, DżuDżu!
> Chodź no na "psychologię", co? Bo tutaj za ciasno...
> Oni nie lubią w kuchni przeciągów i muzyki :-/

Ani mi to w głowie.
Tu moze bywają dziwni ludzie, ale w sumie jest miło.
Na psychologii to powinniście zmienić nazwę grupy na pl .sci.
psychiatria.wariatkowo.ciężkie przypadki

d.

Greckie kotleciki z grilla?
zdjecie 'panslavisty' z zona i psem
restauracja Roma Warszawa