upadek grupy

41. Data: 2007-07-24 15:12:09

Temat: Re: upadek grupy
Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f84q3s$e58$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale co w mojej wypowiedzi Ci psuje smak? - dżdżownice czy duchy, czy może
> ów szósty zmysł - myślisz, że w gotowaniu niepotrzebny?????

Nie wiem czy w Twojej - nie rejestrowałem tych "niesmacznych" tekstów,
raczej mnie od nich odrzucało więc nie wiem kto to pisał.
Piszę o zjawisku.

A co mnie odrzucało ?(podkreslam - nie wiem czy u Ciebie, to
nic zresztą osobostego) ? Dzownice też, ale to całe ględzenie o g...,
zgniliźnie itp teksty.
Kuchnia wymaga pewnej klasy - chyba że to jest tzw. garkuchnia.

42. Data: 2007-07-24 18:41:07

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:
> No ba, a niektórzy mimo wszelkich zmian jakie nastąpiły ciągle mają
> ściereczki od Ciebie, że o Puchatku nie wspomnę :)

A ja kalendarz, dzieki ktoremu wiem, kiedy maja imieniny najdziwniejsze
imiona! Dzieki, Krysiu, za te stare lata.
MB

43. Data: 2007-07-24 20:23:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości
> No ba, a niektórzy mimo wszelkich zmian jakie nastąpiły ciągle mają
> ściereczki od Ciebie
Ja mam takie fajne niebiesko beżowe...
Trochę nie pasują do mojej nowej kuchni (zrobiona na zielono), ale bardzo je
lubię.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

44. Data: 2007-07-24 21:02:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2007 15:04:48 +0200, oshin <o...@g...com>
wrote:

>Bardzo, bardzo :)

>No ba, a niektórzy mimo wszelkich zmian jakie nastąpiły ciągle mają
>ściereczki od Ciebie, że o Puchatku nie wspomnę :)

a to mi sie lezka woku cos ten tego :) a ja poznalam ksiazki
jednej autorki.........

pierz
K.T. - starannie opakowana

45. Data: 2007-07-24 21:04:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2007 11:41:07 -0700, Magdalena Bassett
<i...@b...com> wrote:

>A ja kalendarz, dzieki ktoremu wiem, kiedy maja imieniny najdziwniejsze
>imiona! Dzieki, Krysiu, za te stare lata.
>MB

o rety, jeszcze masz? te imiona to potrafia byc dziwne, oj
dziwne......fajne byly te lata i fajneimiec te wirtualne wspone
wspomnienia. Rzewnam sie zrobila, bitwa na torty mi sie
przypomniala i AE Sadyla i jak Dana weszla na grabie

pierz
K.T. - starannie opakowana

46. Data: 2007-07-25 03:32:16

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> wspomnienia. Rzewnam sie zrobila, bitwa na torty mi sie
> przypomniala i AE Sadyla i jak Dana weszla na grabie

Nie tylko, ze mam, ale i uzywam - strach na wroble zrobiony 2 czerwca
(bodajze) otrzymal imie Erazm (Erasmus u nas) po sprawdzeniu w Twoim
kalendarzu i mamy dostojnego stracha.

Stare czasy byly fajne, na szczescie przyjaciele zostali na zawsze. A
jak tam w C.H. w tym roku? owoce Ci najwyrazniej obrodzily, skoro robisz
tyle zapraw.

MB

47. Data: 2007-07-25 17:59:28

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson"

> ale ja jsetem

Za mało Cię Krysiu :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Holly

48. Data: 2007-07-26 06:21:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie tylko, ze mam, ale i uzywam - strach na wroble zrobiony 2 czerwca
>(bodajze) otrzymal imie Erazm (Erasmus u nas) po sprawdzeniu w Twoim
>kalendarzu i mamy dostojnego stracha.

fajnbei! ja do mojej Mamy pisalam listy zaczynajace sie na - dzis
xyz lipca, imieniny tego i tego - nawet jaby taki chcial to bym i
tak za niego za maz nie wyszla :PPPPP z takim imieniem, okrutni
rodzice, etc etc

>Stare czasy byly fajne, na szczescie przyjaciele zostali na zawsze. A
>jak tam w C.H. w tym roku? owoce Ci najwyrazniej obrodzily, skoro robisz
>tyle zapraw.
>
>MB

tylko obrodzily porzeczki pozomki, drzewka gole, sasiad, co ma
sad, ma kleske, moze ma 1/3 tego, co w ub. roku....a jablkama
wspaniale. cala reszta przetworow z owocow z Tarczyna, targu przy
drodze i Piaseczna

pierz
K.T. - starannie opakowana

49. Data: 2007-07-26 06:22:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2007 22:23:36 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "oshin" <o...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
> Ja mam takie fajne niebiesko be?owe...
>Troch? nie pasuj? do mojej nowej kuchni (zrobiona na zielono), ale bardzo je
>lubi?.

mam wiszace mi na sumieniu zamowienie na nastepne, to moge
dorobic :) a my sie przypadkowo i tak spotkamy w Auchanie ;)

pierz
K.T. - starannie opakowana

50. Data: 2007-07-26 06:23:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jul 2007 19:59:28 +0200, "Holly" <2...@o...eu>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson"

>Za ma?o Ci? Krysiu :)
>
>Pozdrawiam serdecznie :)
>Holly

ale jak nie ma do kogo i nie ma oczym? ludzie pochowani..........

pierz

K.T. - starannie opakowana

Greckie kotleciki z grilla?
zdjecie 'panslavisty' z zona i psem