upadek grupy

51. Data: 2007-07-26 11:24:32

Temat: Re: upadek grupy
Od: ragnarok <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisa?(a):

> Nie tylko, ze mam, ale i uzywam - strach na wroble zrobiony 2 czerwca
> (bodajze) otrzymal imie Erazm (Erasmus u nas) po sprawdzeniu w Twoim
> kalendarzu i mamy dostojnego stracha.
>
> Stare czasy byly fajne, na szczescie przyjaciele zostali na zawsze. A
> jak tam w C.H. w tym roku? owoce Ci najwyrazniej obrodzily, skoro robisz
> tyle zapraw.
>
> MB

ooo czesc czesc :)
dawno Cie nie bylo

teraz wrocilo troche wspomnien :)

52. Data: 2007-07-26 12:30:04

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:abfga3dmqd9pagjrq8sl0heucknvk460ns@4ax.com...
> mam wiszace mi na sumieniu zamowienie na nastepne, to moge
> dorobic :) a my sie przypadkowo i tak spotkamy w Auchanie ;)

Można by też się spotkać w sposób planowy.
Jakieś trzy miesiące temu rzuciłam wątek spotkania grupowego, ale albo nic
konkretnego się nie wykluło...
BTW dzisiaj w Auchanie będę.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

53. Data: 2007-07-26 20:22:18

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> ale jak nie ma do kogo i nie ma oczym? ludzie pochowani..........
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

Starannie zapakowani?
;-)
pozdr. Jerzy

54. Data: 2007-07-26 21:09:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jul 2007 22:22:18 +0200, Jerzy Nowak
<0...@m...pl> wrote:

>Starannie zapakowani?
>;-)
>pozdr. Jerzy

no chyba tak... a ja dzis starannie rozpakowana, bo znowu upal...

pierz po bardzo udanym chili
K.T. - starannie opakowana

55. Data: 2007-08-16 12:34:03

Od: "Margola" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/sularczyk/felie.html

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:tspba35o7h6gi07l6esi9g0q3fqdnubbh8@4ax.com...

> ale ja jsetem i tesknie za grupa sprzed lat ok 4, bo bylo bardzo
> wesolo w sumie. Takie rzeczy to sa meteory chyba, ale w sumie czy
> nie warto sie cieszyc, ze tak w ogole bylo? Bo nie dosc, ze
> poznalam tu, wirtualnie duzo fajnych osob, to dodatkowo (deser?
> :)) ) znam sporo osob ex-kuchennych osobiscie!

Czasem tu zaglądam i też ronię łzy. Nawet się odezwać nie chciało... dziś
weszłam popatrzyć, kto tu jeszcze bywa... Dobrze Cię widzieć :)

Margola

56. Data: 2007-08-16 12:35:47

Od: "Margola" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13achu3pbh18se3@corp.supernews.com...

> A ja kalendarz, dzieki ktoremu wiem, kiedy maja imieniny najdziwniejsze
> imiona! Dzieki, Krysiu, za te stare lata.

Wczoraj wytrząsałam resztki kuminu i curry leaves przywiezione zza Kanału La
Manche...

Margola Też Obdarowana

57. Data: 2007-08-18 06:42:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czasem tu zagl?dam i te? roni? ?zy. Nawet si? odezwa? nie chcia?o... dzi?
>wesz?am popatrzy?, kto tu jeszcze bywa... Dobrze Ci? widzie? :)
>
>Margola

Ciebie tez!!!!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

58. Data: 2007-08-18 06:44:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wczoraj wytrz?sa?am resztki kuminu i curry leaves przywiezione zza Kana?u La
>Manche...
>
>Margola Te? Obdarowana

O rany - to juz jakies antyczne czasy, te rzeczy to juz zdaje sie
do codziennego nabytku sa...a ja uczulona jestem na curry leaves
i kilka innych rzeczy (np trawe cytrynowa, co jestszczegolnie
wredne, bo ja lubie wszystko cytrusowe, lub spokrewnione w
dowolny sposob z)

pierz
K.T. - starannie opakowana

Greckie kotleciki z grilla?