upośledzenie umysłowe

1. Data: 2002-03-07 19:56:32

Temat: upośledzenie umysłowe
Od: "michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam problem , gdzie mogę znaleźć w internecie materiały na temat:
1. Społeczne funcjonowanie osób z upośledzeniem umysłowym.
2. Klasyfikacja , terminologia i czynniki upośledzenia.
3. Definicje i kryteria upośledzenia umusłowego.
4. Schzofremia - społeczne funcjionowanie osób. Czynniki i rodzaje schizofre
mii.
5. Klasyfikacja JCD-10 oraz DSM-4 ze zwróceniem uwagi na schizofremię i upoś
ledzenie umysłowe.

Wraz ze źródłem.

Z góry serdecznie dziękuję.
Pozdrawiem

2. Data: 2002-03-07 21:24:06

Temat: Re: upośledzenie umysłowe
Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> 4. Schzofremia

A co to?

Monika

3. Data: 2002-03-08 08:34:48

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Klasyfikacja , terminologia i czynniki upośledzenia.
> 3. Definicje i kryteria upośledzenia umusłowego.
(ciach)
> 5. Klasyfikacja JCD-10 oraz DSM-4 ze zwróceniem uwagi na schizofremię i
upoś
> ledzenie umysłowe.
> Wraz ze źródłem.
> Z góry serdecznie dziękuję.
> Pozdrawiem

NTG
Czy słyszałeś o nauce nazwanej PSYCHOLOGIĄ?
To psychologia zajmuje się m.in tym o co pytasz. S
chizofrenią (NIE schizofreMią jest także "poważnie" zainteresowana
medycyna/psychiatria)
Z którego księżyca spadłeś, że zupełnie nie wiesz o co chodzi?

4. Data: 2002-03-08 16:40:14

Temat: Re: upo?ledzenie umys?owe
Od: s...@y...com (Wojciech) szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na google lub inny search engine i wrzuc DSM IV.

krew
praca dla lekarza
Opuchniecie sromu
Ak.Medyczna Wrocław-zaklad mikrobiologii
pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce