uprawa roslin chronionych

1. Data: 2003-06-06 10:19:00

Temat: uprawa roslin chronionych
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

na bazarach widuje roslinki chronione np. szarotke alpejska

czy wolno uprawiac rosliny znajdujace sie pod ochrona?

--
Zygmunt M. Zarzecki

Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost and all the music is free. -
unknown

2. Data: 2003-06-06 21:42:04

Temat: Re: uprawa roslin chronionych
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.c
om> schrieb im
Newsbeitrag news:bbpqc9$e6e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> na bazarach widuje roslinki chronione np. szarotke alpejska
>
> czy wolno uprawiac rosliny znajdujace sie pod ochrona?
>

> --
> Zygmunt M. Zarzecki

Tu w tym przebrzydlym EU mozna takie rosliny kupic, czy to w sklepie, czy
zamawiajac, czy na gieldzie roslin. To ze roslina jest chroniona oznacza
jedynie, ze nie wolna ja pozyskiwac ze stanu naturalnego. Wyraziles sie
nieprecyzyjnie: sadzonki roslin czy zerwane ew. sciete kwiaty?

Irek kochany

3. Data: 2003-06-10 13:09:34

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedynie, ze nie wolna ja pozyskiwac ze stanu naturalnego. Wyraziles sie
> nieprecyzyjnie: sadzonki roslin czy zerwane ew. sciete kwiaty?

kupilem na bazarze szarotke alpejska w doniczce
zaczyna wypuszczac kwiaty
jesli jest to mozliwe, to chcialbym te hodowle powiekszyc?
ladnie wygladalby kawal granitu z szarotkami

jakies sugestie?

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki

then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
Bass Boost and all the music is free. - unknown

4. Data: 2003-06-10 14:18:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> schrieb im
Newsbeitrag
e.zmien.kom.na.com...

> [...]
> zaczyna wypuszczac kwiaty
> jesli jest to mozliwe, to chcialbym te hodowle powiekszyc?
> ladnie wygladalby kawal granitu z szarotkami

Ja czasami cierpliwie czekam az sie powiekszy sama. Ale bywa, ze szukam po
okolicy, gdzie maja najtaniej. Odkrylem ostatnio szkolke specjalizujaca sie
w bylinach. To producent i sprzedawca jednoczesnie, wiec istnieje mozliwosc
negocjacji cen. Zbiore troche zamowien wsrod znajomych i potelepie sie.
Sprobuj podobnie. A moze ktos zechce sie zamienic?
Na koniec sprzedam Ci idee. Otoz odwiedzajac moj zaprzyjazniony tartak
zauwazylem piekne kawalki kory z drzew tropikalnych. Szef, ktory raz po raz
dostaje ode mnie rosliny do obsadzenia swojego ogrodu dla mi wolna reke.
Jesli nie bede wywozil ciezarowka moga zawsze sobie cos wygrzebac.
Mniejszymi kawalkami oblozylem hibiskusa - efekt wrecz wspanialy. Tylko
ptaki wsciekle, bo nie moga grzebac w sciolce. Obkladam tez ta kora
paprocie, rosliny wrzosowiska oraz cieniolubne. To takie drzewo o czerwonym
kolorze - zapomnialem nazwy. Moze masz cos takiego w swojej okolicy? To moze
byc ciekawe: szarotka, kamien i porzucony kawal kory.

Irek kochany

5. Data: 2003-06-12 14:50:15

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> wrote in
> [...]

> zaczyna wypuszczac kwiaty
> jesli jest to mozliwe, to chcialbym te hodowle powiekszyc?
> ladnie wygladalby kawal granitu z szarotkami

Aha. Szarotki generalnie sš jakby wapieniolubne.
Kawal granitu z szarotkami moze wygladac ladnie, ale dosc krotko :-)
Pozodrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-06-16 11:14:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym sobie zrobic kolo domu mikraturke Tatr :-)
> Szarotki widzialem podczas wspinaczki niedaleko jaskini Mylnej w Tatrach.
> Wygladaly cudnie. Te roslinki usypiaja. Na noc zwijaja sie opuszczajac
paki kwiatow.

> zyga
>
> --
> Zygmunt M. Zarzecki

Czy szczyty skopiujesz idealnie?:))

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-06-16 12:28:11

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Aha. Szarotki generalnie sš jakby wapieniolubne.

A moze to byl wapien?, musze sprawdzic w pewnym miejscu.

8. Data: 2003-06-16 14:02:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bck8r2$72e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> paki kwiatow.
> >
> Czy szczyty skopiujesz idealnie?:))

Szczyty to jescze latwo, ale jaskinie!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-06-16 14:05:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> wrote in message
e.zmien.kom.na.com...

> A moze to byl wapien?, musze sprawdzic w pewnym miejscu.
> [...]
> Szarotki widzialem podczas wspinaczki niedaleko jaskini Mylnej w Tatrach.

Kolo Mylnej na pewno jest wapien.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-06-17 15:21:48

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> wrote in message
e.zmien.kom.na.com...

> Kolo Mylnej na pewno jest wapien.

racja
sprawdzilem na zdjeciach

--
Zygmunt M. Zarzecki

then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
Bass Boost and all the music is free. - unknown

W Krakowie lunęło
podspypac trawnik?
koszenie trawy
sasanki