Re: uprawa roslin chronionych

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: uprawa roslin chronionych
Date: Tue, 10 Jun 2003 16:18:24 +0200

"Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> schrieb im
Newsbeitrag
news:3EE5D88E.6090504@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malp
e.zmien.kom.na.com...

> kupilem na bazarze szarotke alpejska w doniczce
> zaczyna wypuszczac kwiaty
> jesli jest to mozliwe, to chcialbym te hodowle powiekszyc?
> ladnie wygladalby kawal granitu z szarotkami
>
> jakies sugestie?
>
> zyga
>
> --
> Zygmunt M. Zarzecki

Ja czasami cierpliwie czekam az sie powiekszy sama. Ale bywa, ze szukam po
okolicy, gdzie maja najtaniej. Odkrylem ostatnio szkolke specjalizujaca sie
w bylinach. To producent i sprzedawca jednoczesnie, wiec istnieje mozliwosc
negocjacji cen. Zbiore troche zamowien wsrod znajomych i potelepie sie.
Sprobuj podobnie. A moze ktos zechce sie zamienic?
Na koniec sprzedam Ci idee. Otoz odwiedzajac moj zaprzyjazniony tartak
zauwazylem piekne kawalki kory z drzew tropikalnych. Szef, ktory raz po raz
dostaje ode mnie rosliny do obsadzenia swojego ogrodu dla mi wolna reke.
Jesli nie bede wywozil ciezarowka moga zawsze sobie cos wygrzebac.
Mniejszymi kawalkami oblozylem hibiskusa - efekt wrecz wspanialy. Tylko
ptaki wsciekle, bo nie moga grzebac w sciolce. Obkladam tez ta kora
paprocie, rosliny wrzosowiska oraz cieniolubne. To takie drzewo o czerwonym
kolorze - zapomnialem nazwy. Moze masz cos takiego w swojej okolicy? To moze
byc ciekawe: szarotka, kamien i porzucony kawal kory.

Irek kochany