Odmitologizować Papieża

81. Data: 2010-12-07 23:35:15

Temat: Re: Odmitologizować Papieża
Od: "K.S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
news:df0e1947-0bc8-4f0b-8664-cc35f1ccbb72@35g2000prt
.googlegroups.com...

Hans Kloss napisał(a):

> Mam nadzieję że to już niebawem nastąpi. Zapakuje się takie gówna jak
> ty do bydlęcych wagonów i wypierdoli na wschód- nazad w rodinu. Tam
> wasze miejsce, hołoto sowieciarska.
> J-23
Sprzedałeś się kurwo watykananowi to lepiej aparadczyku pakuj walizki,
bo jak nie to zostaniesz w nie zapakowany aparadczyku.

A ty komu się sprzedałeś?
Producentom pigułek aborcyjnych?
Przemysłowcom aborcyjnym?
A może marzysz by zostać siepaczem tych, którzu uważają za niemoralne to co
ty uważasz za moralne?
To też powoduje potem uraz, no ale można się upijać - będzie nieco lżej.

82. Data: 2010-12-07 23:43:00

Temat: Re: uraz poaborcyjny
Od: "K.S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia Browarek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "K.S." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...

> Czy pochowałeś godnie już tych dwóch małych człowieczków, których ze
> stresu poroniła Twoja stara ?
>
> Zennon
Nie przydarzyło mi się coś takiego.
Ale znałem małżeństwo które na co roku w zaduszki jeździło w Polskę na grób
poronionego swojego pierwszego dziecka (bo stało się to na wyjeździe,
podczas wkacji).
I nie widzę w tym nic dziwnego ani śmiesznego.
Stało się to nie z ich winy, a mimo to boleśnie to przeżyli, bo cieszyli
się z poczętego dziecka - kochali je już przed porodem.

83. Data: 2010-12-07 23:44:52

Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: uraz poaborcyjny
Wiadomość:

K.S. napisał(a):
> [...]
> 4) godzin? po pocz?ciu?
> 5) minut? po pocz?ciu?
> Chi?czycy licz? wiek cz?owieka od dnia pocz?cia, cho? oczywi?cie trudno to
> dok?adnie ustali?.
>
> Widz? ?e w uraz poaborcyjny uwierzysz dopiero w?wczas kiedy twoja ?one
> dokona skrobanki.
>
> Nie chc? ci? sk?ania? aby? osobi?cie przekona? si? o istnieniu urazu
> "pomorderstwowego", ale s?dz? ?e znajdziesz w twoim ?yciu jaki? z?y uczynek
> kt?rego ?a?ujesz - masz po nim uraz i traum?..
> Nie licz na to ?e uspokoi ci? psychoterapeuta - sumienia nie spos?b

Masz wcześniej wklejone badania psychologów i nikt nie będzie leczył
ludzi z syndromu , który nie istnieje. Kk to kultura obłudy bo
założenia nie przystają do rzeczywistości, więc muszą ją fałszować.
Zarodek nie jest dzieckiem, bo to zwykłe komórki ciała, nie ma rdzenia
kręgowego, nie ma mózgu ,do drugiego miesiąca, twoja skóra więcej
czuje niż zarodek. Dogmatyzm kk nie walczy o żadne życie, tylko o
dogmat wymyślony w czasach gdy ludzkość była polna i potrzebowano rąk
do pracy, a dogmat ten brzmi , że człowiek ma nie ingerować, bo Bóg
zsyŁża życie. Pod ten dogmat jest również wpisywane in-vitro i nauka
poraz kolejny podważyła głupoty kk. Domaganie się człowieczeństwa dla
zarodka, to jest wynik obsesji dogmatycznej, wręcz zaburzeń
psychicznych, bo w takiej sytułacji trzeba by było za skaleczenie
skóry zamykać za morderstwo. A ideologia zawsze zrywała więzi z
ludzmi, bo żadna rozsądna kobieta nie urodzi po to by jej dziecko
umarło z głodu. A tak było wcześniej, więc widząc dzieci umierające na
ulicach z głodu, z litości wymyślono aborcję, bo ci co ją wymyślili
mieli sumienie i te co usuwają mają sumienie, gdyż lepiej usunąć
zlepek komórek niż patrzeć na krzywdę swojego dziecka. Tylko Stalinizm
i Hitleryzm w ramach ideologii zrywały więzi między ludzmi, tak samo
kk zrywa więzi między ludzmi ,bo ideologia jest ważniejsza od ludzi i
obojętny jest dla kk los narodzonych. Parę lat wcześniej kk zabraniaŁ
narkozy, bo podobno ciało jest siedzibą duszy, więc był okres gdzie
krojono ludzi na żywca. Kk szybko się z tego wycofał a raczej zamikł
na ten temat, a ja żałuję że nie jestem chirurgiem, bo bym kroił
katoli na żywca zgodnie z absurdami kk.

84. Data: 2010-12-07 23:50:20

Temat: Re: Odmitologizowa? Papie?a
Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

K.S. napisał(a):
> U?ytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Hans Kloss napisa?(a):

> Sprzeda?e? si? kurwo watykananowi to lepiej aparadczyku pakuj walizki,
> bo jak nie to zostaniesz w nie zapakowany aparadczyku.
>
> A ty komu si? sprzeda?e??
> Producentom pigu?ek aborcyjnych?
> Przemys?owcom aborcyjnym?
> A mo?e marzysz by zosta? siepaczem tych, kt?rzu uwa?aj? za niemoralne to co
> ty uwa?asz za moralne?
> To te? powoduje potem uraz, no ale mo?na si? upija? - b?dzie nieco l?ej.

Ja jestem etyczny i myślę o dobru ludzi, a kk tak jak stalinizm w imię
ideologi wyrządza tylko krzywdę, jak można łazić do największego
mordercy ludzkości, trzeba być kretynem. Poza tym kościół zorganizował
Polsce zabory , link jest wklejony parę postów wyżej, kk jest zdrajcą
narodowym.

85. Data: 2010-12-07 23:59:14

Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> [...]
> Zauwaz tez, ze od tysiecy lat wraz z rozwojem intelektualnym nie idzie
> rozwoj emocjonalny ani moralny. Rzeklbym nawet, patrzac na naszych
> politykow i ich elektorat, ze ten ostatni wrecz sie cofa w rozwoju w
> stosunku do starozytonsci. Zreszta, zeby daleko nie szukac, nawet twoj
> koles Stalker machna juz 3-go bachora majac w dupie stan surowcow
> naturalnych, a reszta mamciow wrecz jemu gratuluje choc na pewno sa
> swiadome, ze takie bezmyslne, zwierzece rozmnazanie bynajmniej nie
> uczyni zycia ich potomstwa lepszym czy latwiejszym.

Wiesz idź bełkotać gdzie indziej, bo ty nie masz o niczym pojęcia,
istnienie kk groziło w średnniowieczu zagładą gatunku ludzkiego.
Ponieważ elita będąca pid wpływem kk była w całości chora psychicznie,
tylko dół społeczny był zdrowy, bo badał rzeczywistość empirycznie.
Tak więc ludzki mózg posiada narzędzia samokontroli i ta samokontrola
umysła zepchneła ludzkość w empiryzm bo groziła ludziom zagłada przez
szaleństwo. Masz to okres gdzie zanotowano na niespotykaną skalę
rozprzestrzeniającą się paranoję i dlatego obecnie pod wpływem kk masz
zwiększoną w Polsce ilość chorych psychicznie. Struktura kk niszczyła
każde państwo w którego skład wchodziła. Zrównawała Hiszpanie, we
Francji wybuchła rewolucja bo kk doprowadził do upadku gospodarczego
francję i lud umierał z głodu. W polsce kk zorganizował targowicę
dlatego księza byli wieszani. Jest to czyste zło, w czystej postaci,
całkowiecie pod każdym względem destrukcyjne.

86. Data: 2010-12-08 00:06:00

Od: Hans Kloss <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 00:01, Winogronko <6...@m...pl> wrote:
:

> Sprzedałeś się [..[
Na śmiecia takiego jak ty nawet nie splunę- szkoda śliny.
J-23

87. Data: 2010-12-08 00:09:34

Od: Hans Kloss <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 23:58, Winogronko <6...@m...pl> wrote:

> Kretynie, jaki uraz, jak zarodek to zlepek komórek,

Ty gnido jesteś takim właśnie zlepkiem komórek i niczym więcej.
Powinno się takich jak ty przerabiać na karmę dla świń, przynajmniej
jakiś byłby z was wtedy pożytek.
J-23

88. Data: 2010-12-08 00:24:25

Od: "K.S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]
[...]
Co czuje zarodek tego nie sposób stwierdzić - być może czuje znacznie więcej
niż nam się zdaje.
ALE
Przypuścmy że zarodek nie jest dzieckiem.
Od którego momentu staje się więc dzieckiem?
Bo chyba nie będziesz się upierał że dopiero podczas porodu.

89. Data: 2010-12-08 00:35:56

Temat: ale brednie - paranoja!
Od: "K.S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
[....]
[...]
Istna paranoja!!!
Wyczytał gdzieś jakieś głupoty i do tego doimaginował sobie dalsze.
Wie już jaka jest prawda - więcej wiedzy nie potrzebuje.
Straszne.
K.S.

90. Data: 2010-12-08 08:33:52

Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hans Kloss napisał(a):

> Ty gnido jesteś takim właśnie zlepkiem komórek i niczym więcej.
> Powinno się takich jak ty przerabiać na karmę dla świń, przynajmniej
> jakiś byłby z was wtedy pożytek.
> J-23

Idź do szkoły tumanie a nie do kościółka, który tupie o dogmaty.

podkrecanie sie chemicznie
Ale nas obsmarowali....
Re: Tesciowa
POsrani
Krzysztof Kolumb - najslynniejszy w swiecie Polak-odkrywca urodzony aby zilustrowac ludziom inteligentne mechanizmy dzialania moralnosci