uroda latem ;)

1. Data: 2005-06-26 09:15:47

Temat: uroda latem ;)
Od: " bialinka" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam wreszcie zaczac sie odpowiednio chronic w czasie gdy slonce
niezle przypieka, wiec mialabym taka skromna prosbe do Was, czy moglybyscie
mi polecic jakis krem do twarzy z filtrami,cos do wlosow i ogolnie do ciala.

Zupelnie sie na tym nie znam, a moje kolezanki nie stosuja takich rzeczy
oprocz jedynie kremow do opalania, a mi zalezy na czyms takim co moglabym
codziennie uzywac.

Czyli do twrazy jakis krem, ale czy taki ochronny moze byc jednoczesnie
lekki? Mam mieszana cere wiec super by bylo gdyby matowil, ale czy to sie da
pogodzic?

Do wlosow, to widzialam w sklepach specjalne linie na lato czyli szampon z
odzywka, ale czy to dziala? czy sama odzywka wystarczy? moze znacie jakas
godna polecenia?

do ciala, sa jakies balsamy z filtrami? bo nie chce kupowac do opalania, bo
raczej zalezy mi na czym takim ze cala sie posmaruje przed wyjsciem z domu,
ale zeby to bylo w miare wydajne, nie zauwazylam jednak niczgo takiego w
sklepie - moze nie w tym miejscu szukalam, nie mam na mysli zadnych balsamow
brazujacych, po prostu jestem dosyc blada i chcialabym chronic cialo bo jak
dluzej chwilke postoje na sloncu to zaraz czerwona sie robie :( do tej pory
wiec unikalam slonca, ale teraz chce to zmienic.

pozdrawiam :)

1. Data: 2005-06-26 16:31:02

Temat: Re: uroda latem ;)
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do buzi polecam moj ostatni zakup Photoderm AKN firmy Bioderma. Zawiera SPF
30. Do zakupienia raczej tylko w aptece. Swietny jesli chodzi o cere
mieszana i tlusta, bardzo lekki, wchlania sie od razu, sero swiecenia i
"tlustosci". Ja go stosuje pod podklad. Cena ok. 50zl

1. Data: 2005-06-26 20:48:37

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyp" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mieszana i tlusta, bardzo lekki, wchlania sie od razu, sero swiecenia i
> "tlustosci". Ja go stosuje pod podklad. Cena ok. 50zl

A zostawia bialy film? Mam ich fluid SPF 100. Bylby swietny, gdyby wlasnie
nie ten bialy nalot.

1. Data: 2005-06-27 04:50:34

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bialinka <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Czyli do twrazy jakis krem, ale czy taki ochronny moze byc jednoczesnie
> lekki? Mam mieszana cere wiec super by bylo gdyby matowil, ale czy to sie da
> pogodzic?

Mam cerę z tendencją do błyszczenia i wytwarzania różnych syfków na znak
protestu i jednocześnie lekko suchawą. W związku z czym mam dość trudne
doświadczenia z kremami z filtrem. Jednak tego lata trafiłam na zestaw, który
na razie sprawdza się rewelacyjnie: żel peelingujący Clean&Clear, tonik
Activateur Purete, ten zielony od Chanel i Lirene: delikatny krem nawilżający.
Ten ostatni jakieśtam filtry ma, ale producent nie raczył sprecyzować jakie,
więc domyślam się, że jakieś słabiutkie, w okolicach 10-tki. Więcej zresztą
nie potrzebuję :) A jednocześnie jest na tyle lekki i delikatny, że nie
'nadpisuje' efektu matującego mojego toniku, więc choć sam z siebie ten krem
nie matuje to cera mi się nie błyszczy.

> Do wlosow, to widzialam w sklepach specjalne linie na lato czyli szampon z
> odzywka, ale czy to dziala? czy sama odzywka wystarczy? moze znacie jakas
> godna polecenia?

Mnie tam wystarcza jak pamiętam, by przed wyjściem na słońce lub do wody
posmarować sobie włosy czymś tłustym, np. woskiem lub specjalną oliwką do
włosów. Nie rozjaśniam, a farby używam w moim naturalnym, ciemnym kolorze do
pokrycia siwych kosmyków.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-29 12:55:37

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " bialinka" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moglybyscie
> mi polecic jakis krem do twarzy z filtrami,cos do wlosow i ogolnie do

Aktualnie do twarzy stosuję krem Eris:
http://www.lirene.pl/pl/lirene_wrazliwa/produkt_opis
.php?id=3
Sprawdza się świetnie. Do ciała mam taki mus dla skóry wrażliwej Avonu, a
włosów nie zabezpieczam. Niestety, ale jakoś nie cierpię nosić wszelkiego
rodzaju kapeluszy czy czapeczek. Niemniej wiem, że są teraz na rynku
dostępne środki chroniące włosy. Od maja w magazynach dla pań pojawiają się
artykuły na temat ochrony przed promieniowaniem i zazwyczaj są wypisane
wszystkie możliwe kosmetyki z filtrami do każdej części ciała. ;-)

> Czyli do twrazy jakis krem, ale czy taki ochronny moze byc jednoczesnie >
> lekki? Mam mieszana cere wiec super by bylo gdyby matowil, ale czy to
> sie da pogodzic?

Tamten krem jest bardzo dobry. Ja mam cerę tłustą, więc jeszcze gorzej, ale
krem ma naprawdę lekką konsystencję. Niestety, ale właściwości matujące są
tutaj niemożliwe. Możesz zawsze potem przyprószyć twarz pudrem sypkim.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-06-29 19:49:51

Od: " bialinka" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za porady :)

1. Data: 2005-06-29 20:06:47

Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zostawia :) jest super

1. Data: 2005-06-30 15:10:31

Od: "Mimoza" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam na zmęczoną słońcem skórę: arbuzowy tonik

Składniki:
4 łyżki soku ze świeżego arbuza
2 łyżki przegotowanej wody
1 łyżka alkoholu

Wykonanie:
W naczyniu połacz arbuzowy sok z wodą i alkoholem i przelej do czystej
buteleczki. Do nakładania na skórę używaj czystych, bawełnianych płatków
kosmetycznych.

Przepis pochodzi ze strony zawierającej przepisy na domowe kosmetyki
http://blizejnatury.org
Mimoza

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl