urodeni 29 lutego

1. Data: 2007-05-30 20:51:10

Temat: urodeni 29 lutego
Od: malgosia <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

szukam urodzonych 29 lutego- moze kogoś znacie?
Małgosia

2. Data: 2007-05-30 20:54:53

Temat: Re: urodeni 29 lutego
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgosia" <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
szukam urodzonych 29 lutego- moze kogoś znacie?
Małgosia

a jak znamy to co?

Sylwia

3. Data: 2007-05-31 07:22:40

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-05-30 22:54, Szpilka napisał/a:

> a jak znamy to co?

To fajnie :-).

Anka P.

4. Data: 2007-05-31 07:27:10

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:f3ltcg$rub$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To fajnie :-).

Też się cieszę ;-)

Sylwia

5. Data: 2007-05-31 07:29:16

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Szpilka* wyszczebiotał(a):

Też się cieszę, że znam ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

6. Data: 2007-05-31 07:32:30

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pewnego wiosennego dnia, *Szpilka* wyszczebiotał(a):

> Też się cieszę, że znam ;)

Jestem bardzo szczęśliwa że tyle tu radosnych ludzi
;-)

Sylwia

7. Data: 2007-05-31 07:40:30

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-05-31 09:32, Szpilka napisał/a:

> Jestem bardzo szczęśliwa że tyle tu radosnych ludzi

A ja się wcale nie cieszę, bo nie znam. Przynajmniej nic o tym nie wiem.
O! :-)

Anka P.

8. Data: 2007-05-31 07:45:10

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:f3lu6u$c5u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja się wcale nie cieszę, bo nie znam. Przynajmniej nic o tym nie wiem.
> O! :-)

Ale może cieszysz się z innego powodu? Dołącz do nas - radosnych
;-)

Sylwia z głupawką

9. Data: 2007-05-31 13:58:55

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:f3lu6u$c5u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja się wcale nie cieszę, bo nie znam. Przynajmniej nic o tym nie wiem.
> O! :-)

A jakoś tak sie cieszę od rana i teraz wiem, że bez sensu, bo też nie znam
nikogo takiego.
Ale może dlatego, że znam kogos kto wtedy obchodzi imieniny jak mu się uda
raz na jakiś czas.
D.

10. Data: 2007-05-31 16:53:20

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewwnego dnia, niejaki(a): Dorota napisał(a):

> [...]
> nie
> znam nikogo takiego.
> Ale może dlatego, że znam kogos kto wtedy obchodzi imieniny jak

ojej, nie mozecie sie cieszyc z tego, ze ktos, kogo znacie, zna
kogos, kto sie urodzil 29 lutego ? Ja tam i z tego powodu sie
ciesze i z tego, ze znam takich urodzonych 28 lutego i jeszcze
kilka z 20 lutego :)

--
JoAsienka.
Pozdrawiam.

Alkoholizm, uzależnienie - BEZPŁATNE warsztaty psych. - Warszawa
Zrób wrażenie na swoim facecie
prezent ślubny
Dorosłe dzieci mają żal...
Pomoc finansowa dla rodzin zastępczych?!