urodynamika

1. Data: 2004-04-27 06:55:41

Temat: urodynamika
Od: "hipek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Rzeszowie mozna wykonac badanie urodynamiczne? Moze ktos wie z
grupowiczow. I czy skierowanie ma byc od specjalisty urologa czy moze byc od
rodzinnego?
pzdr
Hipek
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-04-28 15:40:27

Temat: Re: urodynamika
Od: "marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowiczow. I czy skierowanie ma byc od specjalisty urologa czy moze byc od

witam
Badanie urodynamiczne wykonywane jest w szpitalu na oddziale, trzeba mieć
skierowanie od urologa.
Miałam takie badanie i byłam przyjęta do szpitala a potem normalnie dostałam
kartę leczenia szpitalnego. Nie wiem po co to wszystko było (badanie trwa ok.
pół godziny) ale widocznie takie są przepisy.

3. Data: 2004-04-29 14:24:19

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam. Skierowanie potrzebne jest od urologa bo mój rodzinny nie
chciał wypisać bo ponoć nie może a bad.urodynamiczne u mnie ok 40min zawsze
trwa.

Pozdrawiam
Majka_Cz

4. Data: 2004-04-29 17:23:32

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

skierowanie na rezonans magnetyczny (poznań) - czy dostanę ???
Cytologia III grupa - prośba o pomoc
Fizykoterapia - terapia magnetyczna - gdzie w Krakowie?
badania na komorki rakowe we krwi - co?gdzie?jak?
gardło/płuca