urodziny trzylatka

1. Data: 2001-09-01 20:32:31

Temat: urodziny trzylatka
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem jak zwykle przed taka impreza niewiem co zrobic. Bedzie napewno
tradycyjnie schab pieczony , kurczaki pieczone, leczo, bigos , salatka
warzywna i, z ryzu i kurczaka , kura w galarecie, ryba w occie, tort i
kokosowiec ale zawsze robie cos takiego ekstra cos co jeszcze nie robilam.
Niewiem co. Moze ktos ma jakis przepis na cos z ekstra ale z dostepnych
skladnikow( mieszkam w malej miescinie gdzie nie wszystko mozna dostac ),
dodam jeszcze ze ta imprezka bedzie na jakies 14 , 16 osob.

PROSZE POMOZCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GOSIA

Ps.mozna pisac na ogolnym lub bezposrednio do mnie

g...@w...pl

z gory dziekuje

1. Data: 2001-09-02 08:27:52

Temat: Re: urodziny trzylatka
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> PROSZE POMOZCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> GOSIA
>

> Ps.mozna pisac na ogolnym lub bezposrednio do mnie

Rozumiem że to wszystko dla gości trzylatka, zdawać by sie mogło równiez
trzylatków...hihihi

a tak na serio może zrób pieczarki faszerowane, można je podawać na ciepło
ale i na zimno sa wyborne.
pozdrawiam
MechaGodzilla

m...@n...pl

1. Data: 2001-09-02 12:33:50

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzylatków...hihihi
>
> a tak na serio może zrób pieczarki faszerowane, można je podawać na ciepło

Podaj mi przepis na te faszerowane pieczarki.

Pozdrawiam Gosia

1. Data: 2001-09-02 17:40:41

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzylatków...hihihi
>
> a tak na serio może zrób pieczarki faszerowane, można je podawać na ciepło

mechcia:)))

mysle ze potraw jest wystarczajaco....
pomysl troche o dzieciach...
moj synek jak mial 4 latka zrobilam mu tort w ksztalcie pociagu..
lokomotywa i 3 wagony.. pelne bitej smietany...
corka jak miala 3 tort w ksztalcie motyla...
dzieci byly zachwycone...
zawsze wymyslam cos innego (juz 9 lat)

dla dzieci robie czesto:
babeczki...male i duze...
do malych nakladam owoce i bita smietane...
do duzych.. to co mam.. tunczyka i zalewe jajeczna...pieczarki... szynka....
co mi przyjdzie do glowy

kupuje bagietki i robie mnostwo malutkich kanapeczek... ktore znikaja
natychmiast po podaniu na stol...
wczesniej trzeba przygotowac skladniki (najlepiej z sera - dzieci je
uwielbiaja) we wszystkich mozliwych kolorach

aaaaaa
zawsze wymyslam konkursy dla dzieci (z nagrodami oczywiscie)

zycze udanej imprezy
iza

1. Data: 2001-09-02 18:35:03

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj mi przepis na te faszerowane pieczarki.
>
> Pozdrawiam Gosia

pieczarki obmyj, obierz, wytnij trzonki.
trzonki posiekac drobno, podsmażyć wraz z drobno pokrojoną cebulą, zesmaztć
na złoto, dodac soli, pieprz biały. starkowac troche żółtego sera, pokroic
ogórka konserwowego na bardzo drobną kosteczkę i wymieszac z zesmazonymi
nóżkami pieczarek. dodac oregano.
nadziewac kapelusze pieczarek masą, obtaczac w roztrzepanym jajku i bułce
tartej, smażyć na oliwie z dwóch stron na złoto.
podawac na liściach sałaty karbowanej (nie wiem jak sie taka nazywa),
posypane natką pietruszki.
pycha na ciepło i na zimno.

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-03 08:22:56

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladnikow( mieszkam w malej miescinie gdzie nie wszystko mozna dostac ),
> dodam jeszcze ze ta imprezka bedzie na jakies 14 , 16 osob.

Gosiu droga, po co tyle tego, toż to urodziny dziecka a nie dorosłego;-)
Byłam raz na takich urodzinach trzylatka, gdzie dla dzieci były.....cukierki
w miseczce! a na stole wóda, golonki, szaszłyki, kurczaki i inne takie;-(
Był tez kupny, malutki torcik ze smietaną...przykro mi było patrząc na te
dzieci i wtedy stwierdziłam, ze na urodziny dziecka nigdy nie podam takich
rzeczy, ale to, co lubią dzieci a więc malutkie ciasteczka, kanapeczki,
wesołe przekąski.
W jwdnej z książeczak z cyklu poradnika domowego są potrawy na dzięciece
przyjęcia, można tam podpatrzec fajne pomysły.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-03 09:21:48

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na tych urodzinach bedzie tylko 5 - 6 dzieci, reszta to ciotki, wujkowie ,
babcie, prababcie, dziadkowie itd.
Dla dzieci sa specjalne dania tzn . kanapeczki , babeczki itp.
Martwilam sie raczej o cos dal doroslych :)))

Pozdrawiam Gosia

1. Data: 2001-09-03 09:31:46

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Na tych urodzinach bedzie tylko 5 - 6 dzieci,

bo ja wiem, czy to jest tylko...6 dzieci potrafi sporo...;-)))

reszta to ciotki, wujkowie ,
> babcie, prababcie, dziadkowie itd.
> Dla dzieci sa specjalne dania tzn . kanapeczki , babeczki itp.
> Martwilam sie raczej o cos dal doroslych :)))

aaa, to rozumiem, bo już myslalam, ze to dla 3-latka ta ryba w occie ;-)
jak coś wymyślę, to napiszę.

ps.kiedy te urodziny, do kiedy zglaszac pomysly?

pozdrwiam
Basia

1. Data: 2001-09-04 09:41:35

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps.kiedy te urodziny, do kiedy zglaszac pomysly?
>
> pozdrwiam
> Basia

Witam
Urodzinki mojego malego faceta sa dzisaj ,ale imprezka jest w sobote. Biedny
nawet niewie ze dzisaj sa urodziny, powiem mu w sobote bo juz by chcial tort
i dmuchanie swieczek, no i pezenty(tak mowi ) .
pozdrawiam

Gosia i juz trzyletni Kacper

o ognisku...
tak mi się przypomniało o bułce tartej